Buitenrit

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

SennaChannel

Buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-17 20:04

Heej,
Sinds we thuis alleen een buitenbak hebben en die in dit regenseizoen in Nederland helemaal vol met water ligt, gaan we meestal naar de binnenbak. De binnenbak is vanuit de stallen thuis ongeveer 20 minuten stappen. Maar herkennen jullie ook (of ben ik de enige -O- ) dat als je, over het algemeen, op buitenrit ergens naartoe gaat, maakt niet uit waar. Je met je paardje rijd die echt alles wel gek vind, een vogel in de boom, een verhuisbord en noem zo maar op. En op het moment dat je terug naar huis gaat er in eens niks meer van dat gekke karakter over is _/-\o_ ? Al-tijd als we naar de binnenbak, wat over de provinciale weg is, stappen is alles gek, dat ene zebrapad, die ene vogel. En dan in eens gaat ze op de rem blijft ze staan en kijkt ze even en dan zie je haar denken: hmmmm, oversteken of toch maar omkeren en weer naar huis toe? En dan op de terugweg is er niks aan de hand, echt niks! teugels zijn gewoon lekker los en ze kijkt lekker om zich heen en dan is het allemaal wel prima. En dan ben ik aan het denken hoor! hahaha dan is het een compleet ander karakter :') Achja ik vind het wel fijn, na zo'n intensieve training lekker met een zweetdekentje op relaxt terug stappen. Wie herkent het nog meer?

hysterria

Re: Buitenrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 20:13

Ja, dit herken ik zeker. Ben wel benieuwd hoe dat kan, misschien dat paarden na het trainen minder alert zijn?