Ik ben Marieke en ik ben 14 jaar.
Ik houd van tekenen, fotograferen, filmen en vooral heel erg veel van pony's

Ik heb zelf ook twee pony's Moor en Jacky.
Ze zijn niet van mij alleen, maar ik ben wel de enige die iets met ze doet dus heb ik gezegd dat ze van mij zijn

Ik wil graag dit dagboek gaan bijhouden zodat ik over een paar jaar dit allemaal kan terug lezen en kijken wat ik toen allemaal deed. Ik doe dit ook al met filmen. Alleen soms heb ik echt geen tijd om te gaan filmen als ik bij de paarden ben maar wil ik het wel heel graag delen met de buitenwereld. En dit leek mij een super idee.
Ik ben heel erg trots dat ik kan zeggen dat ik de eigenaresse ben van Moor en Jacky. Ik zal ze even aan je voorstellen.
Moor
Naam: Gelpenhof Eveline
Roepnaam: Moor, Spekkie, Dikkie, Schatje, Eefje, grote prinses, dwergje
Ras: Welsh
Verjaardag: 12 mei
Houdt van: eten, eten, eten, eten, soms knuffelen, eten eten, eten, buitenrijden, eten, eten, eten, dat witte koude spul dat er ligt in de winter
Houdt niet van: gestoord worden tijdens eten, te veel aandacht, vreemden

Ja dit witte spul bedoelde ik baasje

Jacky
Naam: D'Ardennele Jack
Roepnaam: Jacky, Jack, Spekkie, Schatje, Dikzak, Reus, klein prinsje
Ras: Belgisch warmbloedpaard
Verjaardag: 11 mei
Houdt van: wortels, wortels, snoepjes, brokjes, hooi, keihard bokken
Houdt niet van: alleen zijn, vreemde dingen, nieuwe dingen

Dit is mijn meest recente foto van Jacky op mijn laptop... Die ik al op Bokt heb geupload...

Van het zomer

Nou dat zijn Moor en Jacky maar ik heb ook nog een hond, een konijn, twee konijnen van mijn zusje en heeeeeeeelll veel kippen. Rheno onze hond vindt de pony's heel erg leuk. Rheentje heeft al meerdere keren kennis met ze gemaakt. Flappy mijn konijn heeft ook al kennis gemaakt met de pony's. Pluisje en Nijntje volgens mij nog niet. Mmmm dat wordt dan maar eens hoog tijd.
Zoals ik al had verteld vind ik het heel erg leuk om te filmen. En ik doe dit dan ook bij de pony's en zo ben ik een poos geleden op het idee gekomen om een YouTube kanaal te beginnen. En die kan je vinden in mijn onderschrift

Nou oke ik heb nu alles en iedereen voorgesteld en ik denk dat dit wel genoeg was voor vandaag. Ik zal morgen wel weer in je schrijven denk ik.
Liefs,
Marieke