Een dag van Arthur [VOLG]

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Equinssa

Een dag van Arthur [VOLG]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-17 17:35

Hallo paarden(mensen),

ik ben King Arthur. Ik heb mijn eigen meisje, waar ik heel blij mee ben. Ik woon nu een half jaar op de stal waar ik nu sta, echt een fijne stal! :j Er zijn genoeg maatjes, zo zijn er 3 shetlanders. Ik weet niet of hun een eigen meisje hebben, maar ze hebben wel een verzorgmeisje (dat is ook leuk).
In dit topic ga ik jullie mijn dagelijkse leven laten zien, leuk toch?!
Ik houd heel erg van liggen. Hier een selfie;
Afbeelding

Goed laat ik beginnen bij dag 1.Vandaag dus.
Vandaag kwam mijn meisje weer. Ze ging me erg lang poetsen en knuffelen, een pedicure noemde ze het! (geen idee wat dat inhoud..). Met een raar ijzer ding ging ze aan mijn manen zitten. Toen ik later in de spiegel keek, was ik op eens super mooi! Uhh.. Nou was ik dat natuurlijk al, maar je snapt wat ik bedoel. Maxima de shetlander had deze foto voor me gemaakt;
Afbeelding

Tijdens het poetsen ging mijn meisje praten. Ze had het over mennen en een kar, geen idee wat het inhoud! Nou, een beetje. Vrouke het grote paard gaat altijd voor de kar. Nou ben ik natuurlijk wel super stoer om voor de kar te kunnen! (maar het lijkt me wel een beetje eng)

Dit was mijn dag vandaag :o Ik hoop dat jullie het een leuk idee vinden! O ja; voor alle merries onder ons, ik ben nog vrijgezel hihi.

hoefjes van Arthur

Equinssa, passie voor paarden mét gevoel.
Mijn youtube kanaal:
https://www.youtube.com/channel/UCyNPY7y-DloTkwScEeA8bIw?view_as=subscriber

Equinssa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-17 19:33

Dag 2

Beste mensen (en paarden),
vandaag hebben ik en mijn meisje training gehad. Ik vond het erg leuk, mijn meisje vond het denk ik ook erg leuk :j
Ik hoorde mijn meisjes trainer zeggen dat we volgende keer in vrijheid gaan werken en die keer daarna het terrein af, leuk! Ik houd wel van een wandeling, maar mijn meisje niet zo.. De laatste keer dat we wandelde zag ik een pony en toen rende ik er van door. Logisch toch, even de girls fixen? Blijkbaar niet dus..

Maar goed, dit was het voor vandaag alweer. Ik hoop dat jullie dit topic gaan volgen en tot de volgende keer!

Mijn youtube kanaal:

xDaim

Re: Een dag van Arthur [VOLG]

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 19:38

Ha wat leuk geschreven! :) Die Fjordenboog staat je erg mooi Arthur.

Leuk, ik volg!

When you love what you have, you have everything you need.

Equinssa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-17 19:37

xDaim schreef:
Ha wat leuk geschreven! :) Die Fjordenboog staat je erg mooi Arthur.

Leuk, ik volg!

dankjewel!

dag 3/4

Gister helaas geen tijd gehad.. te druk bezig met trainen :D
Vandaag had ik een dagje vrij, wat natuurlijk heerlijk is. Maar NIET als je meisje overloopt. En nee ik maak geen grapje.. Vandaag ging ze 1 van de shetlanders trainen!! Dat kan toch niet?! En ook nog eens belonen dat ie het goed deed :\
Maar goed. Mijn meisje gaat volgende week naar Duitsland(? geen idee wat dat is). Naar een een of andere mega paardenbeurs. Ze gaat dus allemaal dingen voor mij kopen! Ik heb al een hele lijst :o :list: (vooral snoepjes en parfum voor de merries, je weet wel, van die reclame). Vandaag vertelde ze me dat ze 2 dagen naar Duitsland gaat en dus 2 dagen niet komt :( Maar daarna heb ik wel heel veel snoepjes en vast veel knuffels!

Over merries gesproken, vandaag stonden er 2 in de bak. Eentje mag ik niet, te dominant.. Maar de ander <3 Amber heet ze, echt een pracht. Ik stond op de stenen en kon helaas niet veel showen.. We hebben wel even neusje-neusje gedaan. Niet doorvertellen dat ik haar leuk vind he

hinnikjes van Arthur :wave:

Mijn youtube kanaal:

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie