Weet iemand een leuke naam?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mariavank

Weet iemand een leuke naam?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-17 18:04

Hi bokkers!

Ik wil misschien een YouTube kanaal beginnen over paarden. Maar een naam verzinnen vind ik erg moeilijk weet iemand een naam voor en paardenkanaal?

Ook twijfel ik nog een beetje, omdat ik bang ben voor de reacties van vrienden, familie etc. Wat denken jullie? Alvast bedankt!!

xxxx

CaroBaex

Re: Weet iemand een leuke naam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 18:09

denk creatief,
mijn youtube en tumblr en instagram heten "thepinknosemare" dit omdat mijn pony een stuk roze op haar neus heeft en een merrie is :)
jou pony heet Davinci, dus je kunt misschien zoiest als the_davinci_pown doen (gebasseert op the davinci code :)

LauraO

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 18:16

Misschien is het ook handig als wij weten waar je het zoals over wilt hebben in je vlogs. Dan weten wij of je bijvoorbeeld dressuur of juist springen of aan de hand werken heel leuk vindt. Bij dressuur dingen vind ik een chique naam altijd wel leuk en bij springen denk ik meer aan stoere dingen :).

Kun je dat aangeven waarover je het graag wil hebben en wat de rode draad van je kanaal gaat zijn?

Edit : zie net in je profiel dat je springen leuk vind, ik zal eens proberen wat te verzinnen, wie weet krijg ik nog een creatieve uitspatting :o

mariavank

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-17 18:21

LauraO schreef:
Misschien is het ook handig als wij weten waar je het zoals over wilt hebben in je vlogs. Dan weten wij of je bijvoorbeeld dressuur of juist springen of aan de hand werken heel leuk vindt. Bij dressuur dingen vind ik een chique naam altijd wel leuk en bij springen denk ik meer aan stoere dingen :).

Kun je dat aangeven waarover je het graag wil hebben en wat de rode draad van je kanaal gaat zijn?

Edit : zie net in je profiel dat je springen leuk vind, ik zal eens proberen wat te verzinnen, wie weet krijg ik nog een creatieve uitspatting :o

Dankje! Ja inderdaad springen vind ik super leuk! Echt super bedankt

mariavank

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-17 18:22

idc_liz schreef:
denk creatief,
mijn youtube en tumblr en instagram heten "thepinknosemare" dit omdat mijn pony een stuk roze op haar neus heeft en een merrie is :)
jou pony heet Davinci, dus je kunt misschien zoiest als the_davinci_pown doen (gebasseert op the davinci code :)

Haha ja dat is echt een leuk idee! Bedankt voor je reactie <3

Cheese_First

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 21:45

Heet je zelf gewoon Maria? Dan kan je misschien gaan voor Jumping Maria of zo ;-)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 14:47

Jolly Jumper.

LauraO

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 16:20

Ik ben helaas inspiratieloos... Kan niks leuks bedenken wat zou passen. De eerste optie ( de davinci pown)vond ik dan nog het leukst :) .
Misschien is er iemand in je omgeving die iets leuks kan bedenken, weten ze ook meteen dat je graag een vlog zou willen beginnen :D

mariavank

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-17 15:01

LauraO schreef:
Ik ben helaas inspiratieloos... Kan niks leuks bedenken wat zou passen. De eerste optie ( de davinci pown)vond ik dan nog het leukst :) .
Misschien is er iemand in je omgeving die iets leuks kan bedenken, weten ze ook meteen dat je graag een vlog zou willen beginnen :D

Ja inderdaad, heel erg bedankt!