school en paard

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_AnnelotD
Berichten: 231
Geregistreerd: 24-12-16

school en paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-17 20:42

heii,

ik had laatst al een vraag geplaats over hoe jullie het plannen met je eigen paard door school niet te laten lijden maar veel tijd te besteden aan je paard. Nu heb ik een "vervolgvraag" ;p

Wat vinden jullie een fijnere plek om je huiswerk te maken?
Boven in de kantine, waar nooit iemand komt, maar je de paardjes wel hoort. (er is er geen verwarming in de winter :j :P maar wel dekens waar je onder kunt zitten)
OF:

bij je paard in de stal, waar wel mensen komen (ziet dit er misschien raar uit en kan je misschien minder goed concentreren?)

Ik twijfel altijd heel erg waar ik moet gaan zitten, want als ik bij andorra (m'n paard) ga zitten heb ik altijd het gevoel dat zodra er iemand komt ik me heel ongemakkelijk moet gaan voelen ofzo? En om me nou in de stal te verstopppen? Is dat heel erg raar? :D :D :D :D :? :? :? :x

Anoniem

Re: school en paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 20:43

Thuis en op school? Je paard is ontspanning, hartstikke zonde om dan daar huiswerk te maken.

_AnnelotD
Berichten: 231
Geregistreerd: 24-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-17 20:44

Bizzybijtje schreef:
Thuis en op school? Je paard is ontspanning, hartstikke zonde om dan daar huiswerk te maken.


soms ben ik al rond 1 uur vrij en dan heb ik om half 6 les :) dan ga ik uit school direct naar haar toe ipv eerst naar huis.

Welke plek zou jij kiezen?

_AnnelotD
Berichten: 231
Geregistreerd: 24-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-17 20:45

_AnnelotD schreef:
Bizzybijtje schreef:
Thuis en op school? Je paard is ontspanning, hartstikke zonde om dan daar huiswerk te maken.


soms ben ik al rond 1 uur vrij en dan heb ik om half 6 les :) of is op de dagen dat ik zelf rijd de bak pas om half 3 vrij als ik om 1 uur al vrij ben. Ik ga altijd direct uit school naar haar toe ipv eerst naar huis.

Welke plek zou jij kiezen?

DreamGuide

Berichten: 2016
Geregistreerd: 10-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 20:46

Ik heb een eigen paard, zit nu 6vwo, maar heb nog nooit mijn huiswerk op stal gemaakt eigenlijk? Ik weet niks van het vorige topic, maar ik ga altijd uit school direct door naar stal, daar even voor mijn paardenkind zorgen, eventueel rijden, daarna fiets ik naar huis (+/- 18:30) even eten en douchen en daarna aan mijn huiswerk.

Op stal huiswerk maken lijkt me eigenlijk uberhaupt niet fijn.

_AnnelotD
Berichten: 231
Geregistreerd: 24-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-17 20:47

DreamGuide schreef:
Ik heb een eigen paard, zit nu 6vwo, maar heb nog nooit mijn huiswerk op stal gemaakt eigenlijk? Ik weet niks van het vorige topic, maar ik ga altijd uit school direct door naar stal, daar even voor mijn paardenkind zorgen, eventueel rijden, daarna fiets ik naar huis (+/- 18:30) even eten en douchen en daarna aan mijn huiswerk.

Op stal huiswerk maken lijkt me eigenlijk uberhaupt niet fijn.


bij mij op stal is het nooit zo druk, dus het is wel prima te doen :) maar welke plek had jij gekozen?

DreamGuide

Berichten: 2016
Geregistreerd: 10-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 20:50

_AnnelotD schreef:
DreamGuide schreef:
Ik heb een eigen paard, zit nu 6vwo, maar heb nog nooit mijn huiswerk op stal gemaakt eigenlijk? Ik weet niks van het vorige topic, maar ik ga altijd uit school direct door naar stal, daar even voor mijn paardenkind zorgen, eventueel rijden, daarna fiets ik naar huis (+/- 18:30) even eten en douchen en daarna aan mijn huiswerk.

Op stal huiswerk maken lijkt me eigenlijk uberhaupt niet fijn.


bij mij op stal is het nooit zo druk, dus het is wel prima te doen :) maar welke plek had jij gekozen?


ik sta op een heel klein pensionstalletje dus het is bij ons ook nooit druk. Ik zou anders sowieso in de kantine gaan zitten, is toch wat makkelijker met een tafeltje enzo en dan hebben de paarden ook wat rust lijkt me.

Poekkie

Berichten: 7352
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 20:51

Ik zou me nooit kunnen concentreren in de stal. Daar kan je ook geen boek neerleggen of schrijven ofzo. En jah, je wilt toch dat het zo snel mogelijk klaar is, dus mmm... Waarschijnlijk zou ik de kantine kiezen als daar geen muziek of sigarettengeur is en weinig mensen en anders zou ik gewoon een plekje op de hooi/stro-balen zoeken denk ik :)

Zeepsop

Berichten: 2145
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Brabant

Re: school en paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 20:55

Ik maakte altijd mijn huiswerk voordat ik naar stal ging. Dan hoefde ik me daar geen zorgen meer over te maken. :P

hildemenna

Berichten: 88
Geregistreerd: 31-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 20:57

Bizzybijtje schreef:
Thuis en op school? Je paard is ontspanning, hartstikke zonde om dan daar huiswerk te maken.


Dit inderdaad. Ik zou me helemaal niet kunnen concentreren in de stal bij mijn paard.

Getty_Maan

Berichten: 2593
Geregistreerd: 14-04-06
Woonplaats: Fryslân

Re: school en paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 21:02

Wij hebben op stal meisjes die elkaar overhoren onder het rijden en zomers bij de pony's in het land hun huiswerk maken :+

School mag er niet onder lijden nou :D

Karla

Berichten: 3930
Geregistreerd: 05-11-11
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 21:04

_AnnelotD schreef:
Bizzybijtje schreef:
Thuis en op school? Je paard is ontspanning, hartstikke zonde om dan daar huiswerk te maken.


soms ben ik al rond 1 uur vrij en dan heb ik om half 6 les :) dan ga ik uit school direct naar haar toe ipv eerst naar huis.

Welke plek zou jij kiezen?

Hebben jullie op school geen olc/leerplein/huiswerklokaal waar je ook na je schooltijd terecht kan? Daar zou mijn voorkeur echt liggen, ik zou op stal geen huiswerk kunnen maken, veel te veel afleiding. Ik zit nu in havo 5, maar maak eigenlijk al mijn huiswerk op school, dan wel in de lessen en anders in mijn vrije uren (en dus ook wel eens na school), zodat ik naar de paarden kan voor mijn ontspanning :)

Maar als je toch echt meteen maar stal wil, zou ik kiezen voor de kantine, lijkt me rustiger en ook iets schoner en veiliger voor je boeken e.d. ;)

Farome
Berichten: 683
Geregistreerd: 27-11-12

Re: school en paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 22:07

Ik heb super vaak een voornemen gehad om op stal nog even te leren ofzo.
uiteindelijk altijd te veel afleiding of het komt er helemaal niet van...
lekker thuis doen, paard heb je tenslotte voor je plezier :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 22:09

gett schreef:
Wij hebben op stal meisjes die elkaar overhoren onder het rijden en zomers bij de pony's in het land hun huiswerk maken :+

School mag er niet onder lijden nou :D



_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101749
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: school en paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 22:13


Shanel
Berichten: 879
Geregistreerd: 04-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 22:24

Ik deed dit altijd. Ponylief stond dan buiten en ik zat op de strobalen te leren. Voor mij werkte dit super want thuis had ik teveel afleiding :D. Overigens was ik wel altijd alleen op stal dus niemand die daar iets van zei.

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 22:26


_AnnelotD
Berichten: 231
Geregistreerd: 24-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-17 22:34


_AnnelotD
Berichten: 231
Geregistreerd: 24-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-17 22:35

Shanel schreef:
Ik deed dit altijd. Ponylief stond dan buiten en ik zat op de strobalen te leren. Voor mij werkte dit super want thuis had ik teveel afleiding :D. Overigens was ik wel altijd alleen op stal dus niemand die daar iets van zei.

maar zou je het raar vinden om te zien?

_mjwb

Berichten: 2205
Geregistreerd: 07-01-16
Woonplaats: Zuid Holland

Re: school en paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 23:05

Hoezo trek je je zoveel aan van wat een ander denkt? Als jij huiswerk wilt maken in de stal dan doe je dat toch gewoon :j

Shanel
Berichten: 879
Geregistreerd: 04-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 07:32

_AnnelotD schreef:
maar zou je het raar vinden om te zien?



Nee, helemaal niet :)

_fairytale

Berichten: 369
Geregistreerd: 24-01-16
Woonplaats: Heiloo

Re: school en paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 19:41

Ik zou het op beide plekken een keer proberen, je merkt vanzelf waar jij je beter kan concentreren :)

Roosje1606
Berichten: 207
Geregistreerd: 15-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 19:48

Ik zou zelf als je per se op stal je huiswerk wil maken in de kantine gaan zitten. Verder zou ik proberen om op school zoveel mogelijk huiswerk in de lessen of in tussenuren te maken zodat je na school lekker naar je paard kan gaan zonder aan school te hoeven denken.