Je hebt haar gekocht, alles ging goed, toen heb je haar verhuisd, toen ging het niet zo goed. Je zegt dat je gekeken hebt naar wat er veranderd is, maar alles is hetzelfde als eerst.... Hier klopt iets niet
Hoe lang kwam ze op de eerste stalling buiten? En nu 4 uurtjes? Dat is voor een paard natuurlijk wel erg weinig, veel paarden laten dit zien in gedrag. Heeft ze eten in die 4 uur dat ze buiten staat?
Martingaal lost het symptoom soms op, maar de oorzaak haalt het niet weg.
Verkopen vind ik wel een heel snelle oplossing, of komt dat écht alleen omdat je de stalling niet kan betalen?
Waarom zoek je dan niet een nieuwe stalling voor jullie, goedkoper met meer uren weidegang/paddock?
Veel sterkte 
PS: mijn paard heb ik sinds 7 maanden en is nu op stalling nummer 3 vanwege verkeerde inschatting aan mijn kant. Kan gebeuren. Ik heb mijn paard wel alle tijd gegeven en geef het nog steeds, ik rijd ook nog steeds niet omdat dat te snel is voor ons. Hij heeft ook voor mij veel meegemaakt. Veel verhuizen is niet handig, maar soms kan het niet anders en uiteindelijk is het misschien zelfs het beste.
Laatst bijgewerkt door
woepsie90 op 24-01-17 21:58, in het totaal 2 keer bewerkt
Help with Hooves: gediplomeerd hoefbekapper + webshop voor hoefproducten + blogs over hoefgezondheid
https://www.helpwithhooves.com
Ook op Instagram en Facebook!