Ik zat in erge problemen een tijdje geleden, Diego moest weg omdat ik hem niet kon betalen en ik kon niet meer bij m'n vader wonen door privéredenen. Ik heb eindelijk medicijnen gekregen en kan zo naar buiten. Wat er dus is gebeurt ik ben bij m'n stiefmoeder gaan wonen in Groningen (lekker aan de andere kant van Nederland
). Ik heb een nieuw start gemaakt op een school, een niveau lager zodat ik wel over kan gaan. Ik ga 3 uur per dag naar school en de rest van het werk maak ik thuis en gym skip ik
. We wonen in oude boerderij die door de vorige bewoners is opgeknapt. Bo (Ik noem mn stiefmoeder Bo, dit is afgeleid van 'Bo'nus moeder) had een goede baan aangeboden gekregen in Groningen en je raad nooit waar we wonen! Tussen allemaal grote boerderijen (onze is klein lol). Echt super gaaf! Om ons huis heen is een weiland waar allemaal koeien staan
! En nu komt het aller leukste van allemaal DIEGO IS MEE
!!!! Bo kent me al heel lang en weet hoe veel ik van hem hou en betaald Diego nu
. Alleen het voer, we krijgen gratis vlas van de buurman dat hij nog over heeft van de koeien. En zijn oude shetlander staat bij Diego, dit is omdat Diego anders geen gezelschap heeft en de buurman heeft geen plek voor Sunny (de shet) en wil haar niet kwijt omdat ze veel voor hem betekent. Sunny en Diego zijn dikke, dikke maatjes! Sunny is alleen wel al 43, Diego is soms een klein beetje te druk voor haar
. We hebben helaas geen wei... Maar we mogen het weiland afzetten bij de buurman (een stukje van de koeien) en dan mogen ze in de wei. Swinters kan t alleen niet omdat dan alles kapot getrapt word
. Maar ze lopen gewoon op ons erf los
. We hebben een groot stuk gras waar ze lekker grazen! Er is helaas geen bak
. Misschien dat een boerderij hier een bak heeft die ik dan mag lenen. Maar ik heb al lang niet meer gereden en moet weer beetje opstarten en diego ook! We kijken wel
. Ik moet zeggen dat ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel gelukkig ben nu!!!!!!!!!!
. De wonderen zijn echt de wereld nog niet uit! Super veel plezier meer je ponytje en nog veel succes met alles! Het geluk is nu aan jou kant
!