2017 in met een eigen pony!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

elinmarissa

2017 in met een eigen pony!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-17 00:26

Een paar weken geleden kreeg ik te horen dat ik een eigen pony zou krijgen en ik was zooo blij. Dit is mijn droom sinds mijn 7e. We zijn een paar keer bij een pony gaan kijken met de naam Valencia een enorm leuke haflinger X welsh van 3 en een half jaar jong.Ik heb een paar keer op haar gereden en ik wist gelijk dat het mijn droom pony is ze is goedgekeurd door de dieren arts en ze komt over morgen (2 Januari) ik ben zoo blij dat ik met dit nieuws 2017 kan ingaan!!

Dit is haar:)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik wens jullie allemaal een geweldig 2017!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: 2017 in met een eigen pony!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 00:28

Dat is nog eens een tof cadeau voor het nieuwe jaar. :D
Gefeliciteerd!!

Niqui

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 10:50

Gefeliciteerd, super om het nieuwe jaar zo te beginnen met een eigen pony!

Heb je al ervaring in het rijden van een jonge pony en heb je goede begeleiding daarbij?

elinmarissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-17 11:39

Niqui schreef:
Gefeliciteerd, super om het nieuwe jaar zo te beginnen met een eigen pony!

Heb je al ervaring in het rijden van een jonge pony en heb je goede begeleiding daarbij?

Ja! Ik heb er zelf een ingereden die ik nu nog steeds rijd :)

Zilverroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 12:01

Gefeliciteerd met haar! Veel plezier in 2017. Ze is nog wel piepjong, dus nog niet teveel rijden, hoor! Ze is nog volop in de groei. Hoe langer je nu de tijd neemt, des te beter groeit ze uit en dat geeft op langere termijn minder schade. Gelukkig kun je allerlei andere leuke dingen doen, zoals wandelen, grondwerk enz. Succes!

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 12:05

Super veel plezier met haar! Wat een tof cadeau zeg *\o/*

Houd je er wel goed rekening mee dat ze nog erg jong is? Het is niet mijn bedoeling om te zeuren, maar het is wel belangrijk dat je het in je achterhoofd houdt :)

Taucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 12:12

Leuke pony, maar ik zie in je profiel dat je nog maar 13 bent. Je zult dus nog groeien en zwaarder worden. En het lijkt op de foto alsof je er nu nog maar net op past. Aangezien het een Welsh kruising is zal ze niet zo zwaar gebouwd zijn wanneer zij ook uitgegroeid is als een haflinger. Let je dan aub wel een beetje op dat je haar niet gaat overbelasten wanneer je zelf wat groter groeit?

elinmarissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-17 12:26

RuthenRoos schreef:
Gefeliciteerd met haar! Veel plezier in 2017. Ze is nog wel piepjong, dus nog niet teveel rijden, hoor! Ze is nog volop in de groei. Hoe langer je nu de tijd neemt, des te beter groeit ze uit en dat geeft op langere termijn minder schade. Gelukkig kun je allerlei andere leuke dingen doen, zoals wandelen, grondwerk enz. Succes!

Ja was ik ook al van plan bedankt!

elinmarissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-17 12:26

Taucha schreef:
Leuke pony, maar ik zie in je profiel dat je nog maar 13 bent. Je zult dus nog groeien en zwaarder worden. En het lijkt op de foto alsof je er nu nog maar net op past. Aangezien het een Welsh kruising is zal ze niet zo zwaar gebouwd zijn wanneer zij ook uitgegroeid is als een haflinger. Let je dan aub wel een beetje op dat je haar niet gaat overbelasten wanneer je zelf wat groter groeit?
ja bedankt