Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ElineS schreef:M2 tussen de pony's is niet hoog genoeg om er geld aan te verdienen.. Denk niet dat iemand behoefte heeft aan iemand van 14 die hun paard traint als ze daar geld voor moeten betalen. Willen mensen dat, zoeken ze wel een meer gekwalificeerd persoon.
xboktxx schreef:ElineS schreef:M2 tussen de pony's is niet hoog genoeg om er geld aan te verdienen.. Denk niet dat iemand behoefte heeft aan iemand van 14 die hun paard traint als ze daar geld voor moeten betalen. Willen mensen dat, zoeken ze wel een meer gekwalificeerd persoon.
eerlijk gezegt denk ik niet dat dat helemaal waar is. mijn vriendin rijd geen wedstrijden maar kan gewoon goed rijden en rijd ponys bij.

44Myrthe44 schreef:Toen ik 15 was heb ik ook paarden bijgereden voor geld en ik kwam toen net van de manege af en had geen wedstrijdniveau, het kan dus zeker wel.
Gewoon eerlijk zijn over wat je kan, en niet te beroerd zijn om ook in de stallen mee te helpen. Ik zou gewoon eens bij wat stallen in de buurt navragen of ze hulp nodig hebben.
). Ik zou gewoon lekker een ander bijbaantje zoeken. Wie weet op een manege in de stallen, en anders bijv een krantenwijk. Sizzle schreef:Proberen kan altijd
Het beste kun je dan bij fokkers en handelaren langs gaan.
Maar 1 hele grote MAAR: als ze betalen krijg je meestal het grut te rijden waar al 12 andere meisjes vanaf gestuitert zijn.
En als ze dan net een beetje leuk gaan worden ze onder je vandaan verkocht en krijg je het volgende projectiel.
Denk om jezelf voordat je enthausiast opstapt!
44Myrthe44 schreef:Toen ik 15 was heb ik ook paarden bijgereden voor geld en ik kwam toen net van de manege af en had geen wedstrijdniveau, het kan dus zeker wel.
Gewoon eerlijk zijn over wat je kan, en niet te beroerd zijn om ook in de stallen mee te helpen. Ik zou gewoon eens bij wat stallen in de buurt navragen of ze hulp nodig hebben.