shetlander wedstrijden

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

teamshetjes

shetlander wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-16 23:28

hey allemaal ik bent julia,
ik rij dus op een shetlander en ik wilde graag een keertje meedoen aan een springwedstrijdje maar mijn vraag is wat moet ik daar voor doen en er is 1 probleem want de beugels van het zadeltje zijn te kort voor mijn benen dus ik rij altijd zonder beugels mak ik dan wel meedoen ?
alvast bedankt voor jullie hulp :)

hallo

Kcinarual

Re: shetlander wedstrijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 23:33

Inschrijven voor een onderlinge of fnrs wedstrijd is geen gedoe, daarvoor moet je de club/manege benaderen. Ik vind alleen het beugel deel wat apart. Je rijdt op een shetlander en je beugelriemen zijn te kort? Iets in mij zegt dat dat niet klopt.

lissie_zigor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 23:44

Wat leuk dat je op een shetlander rijd! Meestal worden die gehouden voor gezelschap terwijl het hele werkwillige ponies zijn..

Wedstrijden is toch het makkelijkst bij maneges in de buurt. Ff vragen dus..
Ik rij western en daarbij kun je gewoon bij de WRAN kijken waar wedstrijden zijn. Is ook heel leuk om te doen met shetlander vooral 'trail' 'pleseure' en 'horsemanship' dan kun je ook kiezen om mee te doen met wedstrijden aan de hand :)

Ja die zadeltjes zijn echt klein hè. Je zou misschien langere beugelriemen kunnen kopen? Is niet heel duur en heb je bij iedere paardenwinkel wel :) dan kunnen ze daar iig niet over zeuren;)

Succes en vooral veel plezier gewens!

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 09:07

Vanwege de leeftijd van de TS (12) verplaats ik dit topic naar Young Rider Talk :)

Wil jij ook iedere maand een lekker gevulde beautybox? Nu met €10 korting via deze link: https://www.goodiebox.nl/anoukcls

teamshetjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-16 09:57

Heel erg bedankt voor de hulp ik zal kijken voor langere beugelriemen en het klopt dat het een beetje vreemd is de beugelriemen te kort zijn maar het zadeltje kreeg ik bij de pony en voor mij had een heel klijn meisje op haar gereden en gewone beugels waren te lang en dus moest ze hele korte kopen

hallo

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie