Help, ik kan maar geen verzorg/bijrijdpony vinden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Annaa9877

Help, ik kan maar geen verzorg/bijrijdpony vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-16 18:02

Heey allemaal,
Ik woon in Zwolle en het wil maar niet lukken met het vinden van een leuke pony/paard.
En er zijn vast meer mensen met dit probleem ;( Ik ben nu 13 en bijna alle advertenties willen graag mensen van 16 jaar.

Heeft er iemand tips? :o Waarmee je vast niet alleen mij mee gaat helpen.
En/of kent er iemand met een leuk pony of paardje in Zwolle die kan misschien kan gaan bijrijden? *\o/*

Quanneh

Re: Help, ik kan maar geen verzorg/bijrijdpony vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 18:13

Soms moet je echt slechts geduld hebben. Zelf heb ik na drie jaar (intensief) zoeken pas iets gevonden wat van beide kanten klikte en waarbij ik echt het gevoel heb dat dit iets super leuks is. Misschien kan je wat rondvragen op een manege/pensionstal?

Tip; kijk even in het 'Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden?' Topic

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 18:15

Ik heb na 4 jaar iets gevonden :) Gewoon geduld.

Annaa9877

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-16 18:20

Quanneh schreef:
Soms moet je echt slechts geduld hebben. Zelf heb ik na drie jaar (intensief) zoeken pas iets gevonden wat van beide kanten klikte en waarbij ik echt het gevoel heb dat dit iets super leuks is. Misschien kan je wat rondvragen op een manege/pensionstal?

Tip; kijk even in het 'Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden?' Topic

Bedankt, ik ga zeker even kijken! Ik rijd nu zelf elke week op een manege, er zijn wel pensionklanten, maar alle pensionklanten zijn volwassen enzv dus ik vind het best lastig omdat dan te vragen :j

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 18:22

Denk dat je bij volwassenen meer kans maakt dan bij leeftijdgenoten!

Heb je zelf al eens een advertentie geplaatst?

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 18:35

Annaa9877 schreef:
Bedankt, ik ga zeker even kijken! Ik rijd nu zelf elke week op een manege, er zijn wel pensionklanten, maar alle pensionklanten zijn volwassen enzv dus ik vind het best lastig omdat dan te vragen :j

Vraag eens aan je instructeur op de manege of die een pony voor je weet. Die weten meestal wel of pensionklanten verzorgers zoeken en of die pony bij je zou passen.

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 18:39

Ik heb er veel geluk mee gehad. Toen ik een verzorgpony zocht was er net iemand bij mij in de buurt die een verzorger nodig had :) . En ze zocht iemand die niet te groot of te zwaar was omdat haar pony's niet erg groot zijn en sterk zijn. Dus daar had ik ook geluk mee. Maar ik heb gewoon een zoekertje gezet op verschillende tweedehands sites en dan heb je het meeste kans denk ik. Niet iedereen die iemand nodig heeft zet een zoekertje op internet en soms vinden ze het niet erg dat iemand hun pony's/paarden komen verzorgen maar zijn ze er niet echt naar op zoek. Ook gewoon eens rondvragen kan wel helpen. Ik hoop dat je er (snel) één vindt!

Annaa9877

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-16 18:39

Shirley schreef:
Denk dat je bij volwassenen meer kans maakt dan bij leeftijdgenoten!

Heb je zelf al eens een advertentie geplaatst?

Nee, nog geen advertentie geplaatst, omdat ik altijd dacht dat het geen zin zou hebben en er nooit iemand op zou reageren, maar dat ga ik maar s proberen dan!

Annaa9877

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-16 18:42

Heeft er iemand nog goede sites waarop ik advertenties enzv kan plaatsen? Zoiets als marktplaats?

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 18:46

Ik vind marktplaats een heel goede site omdat daar veel paard gerichte advertenties op staan. Ook op facebook zijn er groepen waar je zoiets op kan zetten en er zijn ook verschillende goede sites speciaal daarvoor. Je moet maar eens googlen :) . Succes met zoeken!

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 18:46