Toen ik 10 was kreeg ik mijn 2e bijrijdpony echt een schat van een dier zolang je er maar niet op ging rijden dan was hij echt een hel hij (probeerde) je er steeds af te gooien en ging dan met z'n hoofd tussen z'n benen en met z'n rug bol (net een skippybal) bokken dat heb ik er op een gegeven moment uit gekregen alleen was het zo dat hij met springen tijd direct voor de sprong (hij was heel beleefd--> hij liet mij voor gaan
) met z'n hoofd tussen z'n benen bokken of direct na de sprong hij ging dan knetterhard en stopte net voor of net na de sprong ik heb in totaal 2 jaar op hem gereden toen was ik er echt klaar mee elke les weer zandhapppen vreselijk! Ik heb er zelfs een keer een hersenschudding aan over gehouden! Maar nu wil ik sinds ik kan praten al een eigen paard en springruiter worden een eigen paard willen m'n ouders niet wegens tijd en geld enzo (snap ik) maar ik heb nu een verzorgpony waar ik 4 keer per week heen ga die heel graag springt dan ook knetterhard gaat maar geen vlieg kwaad doet (letterlijk
) alleen ik ben doodsbang (gelukkig slaat dat niet over op de pony) maar nu heb ik de kans om een springruiter te worden maar ik durf niet goed ja ik heb goede instructie maar die kan me niet echt overtuigen ik sla op slot als de pown naar een hindernis gaat (terwijl ik hem er zelf opaf stuur) Iemand tips?
Alvast bedankt!
komt goed met jou!