spring tips?

Moderators: RianneH, Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Willemijn_x

spring tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-16 18:39

hoii ik ben willemijn en 15 jaar ik heb mijn pony atsekide sinds 4 januari 2016 en we rijden nu ongeveer 4 maandjes wedstrijd en we rijden momenteel L springen maar aan mijn houding is nog wel wat te veranderen :j mijn voeten staan vanaf geboorte al naar buiten dus vooral daar moet ik aan werken :o
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re: spring tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 18:46

Ziet er niet verkeerd uit hoor. Wat voor mij heel goed heeft gewerkt om een betere balans te krijgen, is door veel verlichte zit thuis te rijden in draf en galop. Niet te ver uit het zadel, goed steunen op je voeten en bovenbenen. Dat is erg vermoeiend, maar zo train je je spieren en krijg je een betere balans.

Manoeilze

Re: spring tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 18:49

Ik heb dit vroeger ook heel vaak gehad, maar dat je er mee geboren bent kan je eenmaal niks aan doen. Verder is je zit prima! Toen ik er ook achter kwam dat me voeten ver naar buiten wijzen, ben ik eigenlijk meteen er op gaan letten. Het is moeilijk, maar het is ook hebt beste. Want heb er nu helemaal geen last meer van.

instagram: @manoexilze

Willemijn_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-16 19:59

Joolien schreef:
Ziet er niet verkeerd uit hoor. Wat voor mij heel goed heeft gewerkt om een betere balans te krijgen, is door veel verlichte zit thuis te rijden in draf en galop. Niet te ver uit het zadel, goed steunen op je voeten en bovenbenen. Dat is erg vermoeiend, maar zo train je je spieren en krijg je een betere balans.

Manoeilze schreef:
Ik heb dit vroeger ook heel vaak gehad, maar dat je er mee geboren bent kan je eenmaal niks aan doen. Verder is je zit prima! Toen ik er ook achter kwam dat me voeten ver naar buiten wijzen, ben ik eigenlijk meteen er op gaan letten. Het is moeilijk, maar het is ook hebt beste. Want heb er nu helemaal geen last meer van.

dankjewel *D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie