Mizora schreef:Bij ons werd Victor Knapperd genoemd als bijnaam. En Olena heet dan Meisje of Lady.Leuk!
Oke ze opent veel topics, wie heeft er last van? Wat is er erg aan? Voelen jullie je nu slechter omdat ze topics opent, overgens zijn het er 3.Tim geen idee, diederick: Died, rick, rickje, derkje.
madhatter schreef:Oke ze opent veel topics, wie heeft er last van? Wat is er erg aan? Voelen jullie je nu slechter omdat ze topics opent, overgens zijn het er 3.Tim geen idee, diederick: Died, rick, rickje, derkje.Bedankt!!
xxLiannexx schreef:heeyik heb een pony, Timen ezel Diederick.weten jullie leuke bijnamen?Tim: timmie, Tommy, Tom, timmy, eeeeh...Diederick: Rick, Ricky, rieky, die, died, diet, derick, drik, draakje, draak, eh ?
Anniek22 schreef:xxLiannexx schreef:heeyik heb een pony, Timen ezel Diederick.weten jullie leuke bijnamen?Tim: timmie, Tommy, Tom, timmy, eeeeh...Diederick: Rick, Ricky, rieky, die, died, diet, derick, drik, draakje, draak, eh ?haha dankje!❤
Jasmijn2121 schreef:hou het lekker bij 1 topic pfffDat is ook niet aardig! Wat vriendelijker mag wel.
Jasmijn2121 schreef:hou het lekker bij 1 topic pfffMijn oma zei altijd iets zovan 'Als je niks aardigs te zeggen hebt, zeg dan maar niks.'En meer heb ik ook niet te zeggen.
Silverheart schreef:Jasmijn2121 schreef:hou het lekker bij 1 topic pfffMijn oma zei altijd iets zovan 'Als je niks aardigs te zeggen hebt, zeg dan maar niks.'En meer heb ik ook niet te zeggen.Goed gezegd! Vind ik ook.