Lista een jaar

Moderators: Neonlight, balance, Ymor, Melissa0304, RianneH

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

elinmarissa

Lista een jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-16 20:06

Hey mensen vorig jaar begon ik met het verzorgen en rijden van Lista. Lista is een achtien jarige Andalusische merrie van 1,48 ze komt uit Spanje. Ze heeft het een en ander meegemaakt zo heeft ze een lange reis van Amsterdan naar ST petersburg gemaakt. In het begin ging het minder we konden haar niet pakken ze deed vervelend we zijn toen ongeveer een half jaar niet gekomen. Toen we weer kwamen zijn we met haar gaan wandelen het pakken van haar lukte met moeite maar toch kwam het vertrouwen steeds meer. We begonnen ook met grondwerk en wat vrijheids dressuur. Later zijn we ook begonnen met rijden zowel met zadel als zonder zadel. Ik besef me nog steeds niet wat Lista voor mij betekend .De meeste mensen geven eerder het paard de schuld dan jezelf dat is niet erg fouten maak je en daar leer je van ik heb dat ook gedaan een manege pony is vaak heel anders dan een eigen pony daar moet je aan wennen. Maar Lista is toch ook weer heel anders dan de meeste eigen paarden elk paard is verschillend als je er niet in een keer op kan stappen en wegrijden moet je bedenken hoe dat komt en wat je daaraan kan doen. Een paard is echt niet gemeen geboren ik rij nu zelfs bitloos met Lista ! nou genoeg geschreven bedankt als je dit hebt gelezen :j

Afbeelding
Lista 2015

En Lista nu
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zouden jullie alsjeblieft ook nog dit filmpje willen kijken het is maar heel kort hier zie je beelden van Lista van vroeger en nu https://www.youtube.com/watch?v=zLTHF6u ... e=youtu.be /3

eigen pony Valencia

leanne123456

Re: Lista een jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-16 16:33

Prachtige foto's! Ga het filmpje zeker kijken.

Anniek22

Re: Lista een jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 12:04

Ahh schattige Lista :)

HARTniek’s ART is the creative, chill and yogic place to go....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie