Ik heb er wel veel denk ik. 3 soorten massageborstels, waarvan ik 1 ook met de achterkant als rubber borstel gebruik. Plastic, hard, een wat hardere zachte borstel en 1 zachtere zachte borstel, een hele zachte glansborstel, een hoofdborsteltje, bonthandschoen, hoevenkrabber, manenkam, 2 soorten staartborstels.
Pindakaa7
Geplaatst: 04-09-16 21:48
Wat ik heb; Rosborstel, Harde borstel, Zachte borstel, Stof borstel (heeft wat langere haren waarmee je stof en zand makkelijk van je paard afveegt), Manen/ staart borstel, Hoofdborsteltje en een hoevenkrabber. Oja, en babydoekjes (zonder parfum) om het allerlaatst stof weg te halen. Ik kan je een manenBORSTEL aanraden! Vind ik zelf veel fijnen dan zo'n kammetje.
Magic brush Manenborstel Geitenhaar lang Geitenhaar kort Handschoen Afwasborstel voor de hoeven
En ik heb de S, M en L borstel van Hippo tonic. De kleinste is een hoofdborstel en de andere 2 borstels met wat stevigere haren dan geitenhaar oid en dan is de ene kortharig en de andere langharig.
Pindakaa7
Geplaatst: 05-09-16 15:14
@_jody_ een stofborstel (weet eigenlijk niet zeker of hij zo heet, maar op stal hier noemt iedereen hem zo ) heeft wat langere, zachte 'haren' waarmee je zand makkelijk weg veegt.
Ik kan een magic brush (of de neppe variant) heel erg aanraden! ik heb zelf: -een massageborstel (zo een: https://www.google.nl/search?q=massageb ... zLRW4OM%3A ) -een rubberen roskam -een massagehandschoen -een harde borstel -een zachte borstel -een hoevenkrabber met borsteltje -een manenborstel -een glansborsteltje -en dan ook een magic brush
Ik heb voor twee shetlanders: rosborstel borstel met grote noppen (verharen!) harde borstel zachte borstel staart en manen borstel manenkam furminator (ook verharen!) en een kwijtgeraakte magic brush
Een poets kistje vol met echt alles er in, sommigen al 16 jaar oud en anderen nieuw. rosborstel,zachte en harde borstel, hoeven krabber,manen borstel, kwast voor hoevenvet, hoevenvet,spons, elastieken, acederm spray. (Een halster met touw en een doosje met paarden snoepjes)