maten touwhalster?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

harlyxroos

maten touwhalster?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-16 10:24

Ik maak al een tijdje touwproducten neckropes frontriemen enz maar wil nu ook graag touwhalsters gaan verkopen!
Ik weet hoe ik ze knoop en ik weet de maten voor de neus maar dan? welke maat moet het kin stukje en de zijkanten? hoop dat jullie me kunnen helpen!
Neem ook is een kijkje op mijn instagram account @frontriem.en.meer zou ik leuk vinden! *\o/* /3

Pindakaa7

Re: maten touwhalster?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 10:35

Dat is bij elke pony/ paard verschillend. Veel mensen hebben een touwhalster wat niet goed past, omdat ze er een hebben gekocht waarbij de neusriem wel past (omdat die maten er bij stonden) maar de rest past vaak niet precies.
Als je echt goedpassende touwhalsters wil verkopen zou je ze op maat moeten maken en dus je klanten vragen om het op te meten.

harlyxroos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-16 10:37

Horsies7 schreef:
Dat is bij elke pony/ paard verschillend. Veel mensen hebben een touwhalster wat niet goed past, omdat ze er een hebben gekocht waarbij de neusriem wel past (omdat die maten er bij stonden) maar de rest past vaak niet precies.
Als je echt goedpassende touwhalsters wil verkopen zou je ze op maat moeten maken en dus je klanten vragen om het op te meten.

Had ik idd ook bedacht maar een normaal halster valt anders als een touwhalster dus hoe zouden ze dat op kunnen meten?

Pindakaa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 11:04

harlyxroos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-16 11:19

Horsies7 schreef:
http://users.telenet.be/peter.ryckeboer ... adora2.jpg
( ik hoop dat de link werkt..)
Je kan vragen of ze bij het hoofd van hun pony/ paard kunnen meten, en dan van knoop tot knoop zeg maar. Snap je?

Ja dat snap ik maar dan moeten ze wel een touwhalster hebben liggen die past

Pindakaa7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-16 11:38

Nee, ze kunnen het meten bij het hoofd zelf. Ze hoeven alleen een plaatje te zien, waar de knopen horen te zitten.

harlyxroos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-16 12:19

Horsies7 schreef:
Nee, ze kunnen het meten bij het hoofd zelf. Ze hoeven alleen een plaatje te zien, waar de knopen horen te zitten.

oke bednkt! :)