Ik ga dus verhuizen, heel leuk natuurlijk, en mijn pony gaat natuurlijk ook mee. En de stalling daar in die omgeving is zo duur dat het voor mijn ouders te veel van het goede word. Gelukkig woont naast de wijk waar ik dus ga wonen een kennis van de vriend vam mijn moeder die een bak en een weitje heeft met 2 shetjes. (Waar niks mee gedaan word) ook heeft ie wat stallen maar dat is niet in gebruik. Nu mag ik dus voor mijn pony de bak gebruiken om haar daar te "stallen" naast de bak zit een weitje met 2 shetjes, maar daar mag ze niet bij. Mijn pony komt dus alleen in een bak te staan 24/7. Ze kan wel de shetjes aanraken maar niet met ze spelen. (Ze is niet heel speels, namelijk 20 jaartjes) Alleen waar ik dus bang voor ben is dat ze zand gaat eten, of simpelweg ongelukkig word. Gelukkig grenst op nog geen 50 meter van de bak een manege (hele kleine wel) dus kan ik daar in de winter rijden. Maarja hoe doe ik het als de bak doorweekt is? En vol ligt met plassen? En als het dan gaat vriezen? Ik twijfel dus gewoon of ik echt mijn pony daar neer moet zetten en het gewoon proberen of afscheid nemen van haar... ik wil NIET dat ze ongelukkig word en dan gun ik haar liever een ander baasje.
Tiska (mijn pony dus) staat momenteel op een 24/7 wei in een grote groep paarden en pony's in een grote wei.
Wat denkt bokt hiervan? Ik hoef geen kritiek of iets, dus graag beetje lief reageren aangezien het mij redelijk gevoelig ligt

M.v.g. Anne