helaas helaas, en ik zie er heel er tegen op, maar over 3 weken moet ik mijn lieve leasepaard terugbrengen naar de eigenaar. Hij is dan sinds april bij mij geweest.
We zijn net terug van het IJslandse Jeugd WK en samen hebben we heel veel geleerd en gedaan. Samen zijn we echt gegroeid en ben ik ontzettend blij dat ik hem heb leren kennen en mogen lenen voor al deze weken, zodat we samen ons konden kwalificeren.
Maar nu vroeg ik me af wat ik kan doen dat we nog even ''iets'' samen kunnen doen?
Hebben jullie leuke dingen gemaakt van jullie paard of iets speciaals gedaan? Het probleem is dat ik over 2 dagen op vakantie ga en dan 2 weken weg ben. Ik heb dus nog maar ca. 1 week over, alles bij elkaar opgeteld..
Zelf zat ik te denken aan oa. een strandrit en een korte fotoshoot, en ik heb nog 2 ijzers van hem liggen.
uhm idd strandrit, fotoshootje, maar dat zei je al, crossen door t bos (als hij dat n beetje kan) en veder heb je dan alweer lekker iets beleefd, misschien ook samen zwemmen ?
Ik zou niet weten waar we kunnen zwemmen, maar ik zal kijken wat hij van de zee vindt Crossen wil ik wel proberen, is wel een IJslander van 20 jaartjes jong
Ik zou als je een shoot doet of crossen het niet op het allerlaatst doen, maar wat eerder, zodat je dan op het laatst nog op je gemakje kan rijden en knuffelen. Dat zou ík dan tenminste fijn vinden, anderen misschien niet.