Wat vinden jullie hiervan? :)

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

roosje2003

Wat vinden jullie hiervan? :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-16 21:20

Hoii leuk dat jullie dit topic openen!
Wat vinden jullie hiervan?
De laatste tijd zie ik op Instagram (verveel me :') ) mensen die zeggen dat hun paard niet neerwaarts loopt dus daarom doen ze een elastiek/Martingaal om en als die pony dan met zijn hoofd naar beneden getrokken (beetje hard :o ) word daarmee noemen ze dat nageeflijk :') Wat vinden jullie hiervan :P Ik vind het zelf niet nageven jullie?
Willen jullie please niet haten -O- want dat gebeurt op elk topic :j
Brand los!

Yevrah

Re: Wat vinden jullie hiervan? :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 21:22

Volgens mij zijn hier al talloze topics over, ik zou zeggen gebruik de zoekfunctie en ontdek! :D

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-16 21:25

Harvey1 schreef:
Volgens mij zijn hier al talloze topics over, ik zou zeggen gebruik de zoekfunctie en ontdek! :D

Oepsie ook speciaal over foto's waar je dat op ziet? Dat topic heb ik nog niet gevonden :P
Laatst bijgewerkt door roosje2003 op 23-07-16 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 21:26

Een martingaal doet niks aan de nageeflijkheid. Elastiek kan je zo gemeen gebruiken als je zelf wil, maar dat is met elke hulpteugel.

Ben wel benieuwd naar de fotos.
Laatst bijgewerkt door Saaams op 23-07-16 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 21:26

roosje2003 schreef:
Harvey1 schreef:

Oepsie ook speciaal over foto's waar je dat op ziet? Dat topic heb ik nog niet gevonden :P

Vast, maar dat zijn over het algemeen oude topics en daar doen de foto's het niet meer van. Google is your friend. Waarom zou je hier trouwens foto's van willen zien? Daar ben ik wel benieuwd naar.

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-16 21:29

Saaams schreef:
Een martingaal doet niks aan de nageeflijkheid. Elastiek kan je zo gemeen gebruiken als je zelf wil, maar dat is met elke hulpteugel.

Ben wel benieuwd naar de fotos.

Nee maar ze vinden hem strak op en noemen het nageeflijk |(

roosje2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-16 21:32

Harvey1 schreef:
Harvey1 schreef:

Vast, maar dat zijn over het algemeen oude topics en daar doen de foto's het niet meer van. Google is your friend. Waarom zou je hier trouwens foto's van willen zien? Daar ben ik wel benieuwd naar.[/quote]
Wil geen foto's nee die heb ik al genoeg gezien -O- ik bedoelde dat het [url]alleen gaat[/url] over foto's waar die dingen op te zien zijn

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-16 21:33

HAR >> YRT

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 11:33

een meisje die ik ken deed dat bij haar verzorgpony: ze zei dat hij zo aan de teugel leerde lopen :? elke keer dat ze kwam een gaatje strakker... toen dacht ze dat t wel goed was en ging ze zonder rijden, dat paardje reed natuurlijk helemaaal niet ontspannen ofzo:logisch