Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Barbet schreef:Maar wat is dan je bedoeling, een soort verzorgster of bijrijder die komt op de tijden dat jij er ook bent?
Juliette61 schreef:Ik denk dat het best een leuk idee is, mits de bijrijdster ook wel iets met de pony mag. Als je zelf geen paard hebt is dat hartstikke leuk!![]()
Heb je geen vriendin die het leuk zou vinden?
Las dit namelijk in je profiel:
) xxPaige schreef:Ik kom even zeggen dat ik je haflinger erg knap vind!Las dit namelijk in je profiel:
Ze kan 1.60m vrijspringen en van dressuur, de piaffe, wijken, schouder binnen en buitenwaarts.
Ik ben er nog nooit zo een tegengekomen![]()
On-topic; ik denk dat er genoeg meiden zijn die met jou mee willen naar je speciale pony! Misschien inderdaad een advertentie plaatsen (na goedkeuring van je ouders natuurlijk, zij moeten er wel van op de hoogte zijn)
HopeDreamer schreef:Tuurlijk!Er zou vanalles mogelijk zijn zoals rijden etc..
Isapaardje schreef:HopeDreamer schreef:Tuurlijk!Er zou vanalles mogelijk zijn zoals rijden etc..
Dus ga jij toekijken hoe je verzorger aan het rijden is?
Want dat gebeurd er dan als je maar 1 paard hebt waar je beiden op wilt rijden.
Kom je nog niet aan kletsen toe![]()
Ga dan mennen zou ik zeggen hahaha. Gezellig samen al kletsend op 1 kar met 1 pony op stap
Verder kan je van elkaar leren, met hoe diegene de dingen aanpakt
GarBel schreef:Ik vind dit persoonlijk best leuk. Vooral in de vakantie, er zijn denk ik genoeg mensen die mee willen hoor