Het zit zo; ik zit al een hele tijd in een groep op vrijdag van 5 tot 6 uur, heel leuk, leuke mensen etc. Soms een beginner die inhaalt, geen probleem, houd ik even een lesje rekening mee. Maar nu gebeurt het de afgelopen 1/2 maanden steeds dat er elke les iemand bij in zit, en sinds 1 maand zitten er 2 herrieschoppende kinderen bij in. De instructrices doen er maar leuk tegen, ze moeten wel. Maar soms wordt het onveilig, constant wanneer de instructrices het niet zien. Kun je het wel melden maar bereik je bijna niks mee, want tegen de kids zeggen dat die een keer hebben afgesneden heeft ook geen zin, en een waslijst zit niemand op te wachten. Nu is zeker 1 van beide zeker oud genoeg om te begrijpen dat her niet oke is, en wanneer je het hem vriendelijk vertelt (dat hij de paarden onrustig maakt met zijn grappen op flink volume) krijg je een opmerking van dat valt wel mee en hij gaat vrolijk verder met 'gezondheid' roepen wanneer er een paard niest, op volume heel hard. Hele leuke mensen in mijn les maar het wordt gewoon niet leuk en het niveau van de les gaat stukken omlaag ook, want die kinderen kunnen gewoon niet meedoen (no offence). Ik noem mezelf hierbij ook geen prof maar zie zelf ook wel in dat het niet werkt.
Nou de vraag, na dit verhaal:
Moet ik in de les blijven en het melden, naar een andere les, of wat? Vind het maar lastig. En naar een andere les zit ook weer iets aan want in de les waar ik in kan (keuze uit 2 waar ik zeker kan, de rest komt vast niet uit met school), 1 van de 2, ken ik niemand en in de andere vind ik mensen aardig en zitten vriendinnen, alleen daar worden meerdere paarden die in leuk vind geleased, dus zal ik bijna niet op een paard kunnen die ik daadwerkelijk leuk vind.
'Hellup'
is een idee ok te vragen, van het proberen. Dat ik daar zelf niet aan denk, wauw :p

) en geheugen. Ik had die andere reactie niet opgeslagen in mijn hoofd...nogmaals sorry

Dankjewel voor je berichtje. Misschien moet ik dat maar doen, wil niet echt gezeur veroorzaken dus heb me (tot nu iig) netjes gehouden.
het bespreekbaar maken wordt inderdaad veel gezegd, dat ga ik dan maar nogmaals proberen