ik verkoop sinds kort mijn oude schleich en nu vraagt iemand hoe duur het is om 1 schleich paard te verzenden, geen idee
weten jullie hoe duur dit is??
heb t gezocht op internet maar snap er echt niets van
dankje alvast!
xx
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
XxFyrstaxX schreef:Dat moet je niet willen joh, 1 paard per keer. Kost je een fortuin, ik denk niet dat een koper 7 euro wil betalen voor een tweedehands speelgoedpaardje. (ik niet in ieder geval) Zoek dan iemand die in 1 keer alles wil kopen of in ieder geval grotere partijen. Dan zijn ze meestal wel bereid (of jij) om de verzendkosten te betalen.
karlli schreef:XxFyrstaxX schreef:Dat moet je niet willen joh, 1 paard per keer. Kost je een fortuin, ik denk niet dat een koper 7 euro wil betalen voor een tweedehands speelgoedpaardje. (ik niet in ieder geval) Zoek dan iemand die in 1 keer alles wil kopen of in ieder geval grotere partijen. Dan zijn ze meestal wel bereid (of jij) om de verzendkosten te betalen.
Dit exact, tenzij het gaat om een van de Limited Edition modellen maar die zitten dan ook afhankelijk van het model al snel aan > 30 of 50 euro