Hoop ik dan maar
. Leuk dat je een kijkje neemt in mijn topic. Sinds een maandje ben ik in het bezit van een geweldig lieve shetlander merrie, Emma. Emma kon nog helemaal niks toen ze hier kwam en was dus echt een groentje. Inmiddels hebben we al een hoop vooruitgang gemaakt! Ik wil hier proberen wekelijks wat te posten over wat we nu weer hebben meegemaakt
. Ik zal haar eerst even voorstellen.E M M A
Naam: Emma van stal Rustroest
Leeftijd: 4,5 jaar (18.11 verjaart ze)
Geslacht: Merrie
Extra: NSPS, rustig, lief en werkwillig karakter
Inmiddels kent ze het longeren al, stap, draf en ho zijn bevestigd alleen de galop moet nog, maar dat komt helemaal goed! Ik ben bezig haar verkeersmak te maken (ze is echt niks gewend) en haar voetje te leren geven (voorlopig ben ik zover dat ik haar benen aan mag raken!). Mijn doelen met haar zijn;
- Zwemmen in zee (30 minuten lopen vanaf de stalling, ik zelf woon 2 minuten van strand verwijderd)
- Verkeersmak
- Voor de sulky
- Fotoshoot met 'echte' fotograaf
- Kusje, flehmen en cirkelen aangeleerd.
Dit lijken mij wel haalbare doelen toch?

Hier wat foto's van de dame in kwestie!

Voor wie dagelijks wat wil zien van ons: zie onderschrift!
Ik hoop dat je ons gaat volgen!
.

Was echt zo'n schattig gezicht. Na 15 minuten schrok ze wakker van een knal ergens in de verte maar ze bleef wel heerlijk liggen. Omdat ik na dat zitten een beetje last had gekregen van mijn rug, dacht ik: 'ach, waarom ook niet, ik ga er ook gewoon bij liggen'
. En warempel, ze ging platliggen met haar hoofd tegen me aan!
)
. Gelukkig bleef ze vrij koel. Maar om het toch nog een stukje spannender te maken (na 2 minuten was de kliko wel oké) begon ik er mee te klapperen (ja, ze zal er toch echt aan moeten wennen). Toen zag je haar echt kijken van: 'whaaaat are you doing?' en plots was het gras interessanter dan de kliko