Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
paardensnoepjes, vliegenspray, lijnzaadolie, dat soort dingen.
Knorretjee schreef:Ik weet niet of je het overkoopt bij het zadel en hoofdstel maar ik heb reserve teugels, singel en bit. (Voordat ik op wedstrijd ging brak de teugellangleve de reserve teugels
)

Maanoogje schreef:Knorretjee schreef:Ik weet niet of je het overkoopt bij het zadel en hoofdstel maar ik heb reserve teugels, singel en bit. (Voordat ik op wedstrijd ging brak de teugellangleve de reserve teugels
)
Ik heb zoiets een keer zien gebeuren bij een vriendin die op een buitenrit voor me aan het rijden was. Een van de stijgbeugelriemen begaf het tijdens het lichtrijden. Gelukkig was het een rustig paard waar ze op zat.
Reserve spulletjes kunnen eigenlijk nooit kwaad bij paarden. Daarom heb ik voor mijn verzorgpaard maar een 2e halstertje gekocht. (Ook een beetje voor het mooie, het kostte toch maar 10 euro.) Op de menkar hangt zelfs nog een 3e halster, gewoon voor het geval dat er iets gebeurt.
Fish_n_Chips schreef:Een mes in de buurt hebben (en ook mee op buitenrit!) zodat je, mocht je paard vast komen te zitten, je het tuig door kunt snijden.
Verder heb je wellicht iets aan dit topic: [VSW] Stalapotheek: Wat zit er bij de Bokkers in?
Maanoogje schreef:Fish_n_Chips schreef:Een mes in de buurt hebben (en ook mee op buitenrit!) zodat je, mocht je paard vast komen te zitten, je het tuig door kunt snijden.
Verder heb je wellicht iets aan dit topic: [VSW] Stalapotheek: Wat zit er bij de Bokkers in?
Das wel een beetje een ehm.. een mythe. Heb je wel eens geprobeerd een stuk leer door te snijden met een mesje? Daar heb je echt een machete voor nodig. Een mes in het algemeen wel handig bij paarden voor strotouwtjes e.d., maar voor op buitenrit is ie vrij overbodig. Of je moet denken dat je aangevallen gaat worden door een havik misschien.
best wel slecht wat mensen allemaal doen aan vernielingen het is levensgevaarlijk!!!
Koper schreef:Wat is het voor pony, wat wil je er mee gaan doen en hoe ga je 'm huisvesten?
Ik heb voor mijn pony wat halsters en verder heeft ze wat dekens. Voor de rest doet ze met mijn ruin samen met de spullen (borstels e.d.). En ze heeft natuurlijk een eigen voerbak
)