hallo ik ken iemand die een paard heeft en ik mag daar iedere zaterdagochtend naartoe. maar maandag beginnen de examens en is het examen latijn. dus ga ik zaterdag ochtend naar de studie maar van die vriend mag ik ook in de namiddag komen maar ik weet niet wat ik het best zou doen gaan of niet gaan. en ik wil ook niet dat mijn papa dan boos gaat zijn omdak mocht van mama en ben gegaan. wat zou ik nu doen???
Ik gok dat het een toets is. Ik zou ook voor mijn examen gaan, maar misschien kan je tussen het leren door even een aai brengen en even borstelen en dan weer gaan?
Ik ben al veel vroeger begonnen met leren hoor voor alle vakken heb ik al meer dan een uur geleerd en voor latijn al 3,5uur of meer zelf dus ja (kben een beetje een strever) En het paard wordt verkocht dus tis de voorlaatste keer dak met hem dingen kan doen want dan komt er een nieuwe maar kga die van nu hard missen
Maar je kan inderdaad beginnen met leren, tussendoor een uurtje naar paard en dan verder leren? Dan hou je volgens mij Tijs zat over voor het leren. Van 8 tot 6 stampen lukt toch niet.
Ik ging nooit naar de paarden tijdens de examenweken omdat dat voor mij te veel tijd in beslag nam. Maar je moet natuurlijk zelf je tijd plannen voor jou persoonlijk en kijken of het lukt of niet.
jorika1986
Geplaatst: 17-06-16 17:55
S óchtends een uurtje blokken en dan even om je hersenen te ontspannen rijden, om daarna weer een uurtje te knallen op je leerstof!.
Hoe harder en langer je achter elkaar gaat blokken hoe minder effectief het is! Je moet je hersenen ook de tijd geven om het ''in te laten werken''