leupe pony op ppc

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xlarissab

leupe pony op ppc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-16 19:55

haayy,
ik ga over 4 weekjes naar ppc :) ik ga 4 daagjess.
maar wie weet er een leuke pony.
info:
de ponys is meer voor mijn zusjes. ik neem wss een mini loop shetje ofso.
mijn zusje is 8 ze zoekt een grote,lieve,snelle pony. mijn zusje rijd alleen maar op grote paarden hahah.
verder gaan we om 5/6 u in de rij staan.
dus wie weet er een leuke pony voor mijn zusje?

en is het echt zo dat als je voor 8u in de rij staat dat je dan word weggestuurd.

groetjes larissa

xlarissab

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-16 20:12

ik bedoel natuurlijk leuke* XD

elenaMM77

Re: leupe pony op ppc

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-16 22:13

ik neem aan dat je zusje geen grote pony zal krijgen, als ze op een kleinere past..
ze zullen daar rekening moeten houden met dat de grotere kinderen, niet op kleine ponies passen.

snelle? aangezien ze iedere dag moeten lopen het hele seizoen, denk ik niet dat er nog echt frisse pony's bij staan die een stap harder rennen dan noodzakelijk.

Denk ook dat je vanuit die optiek niet 4 dagen moet willen rondracen.. jullie zijn er maar 4 daagjes, maar die pony moet nog een paar maanden natuurlijk.. Zeer zeker als het toch een van de grotere ponies is, de grotere kinderen willen nu eenmaal vaak harder/sneller dan de kleineren.

Muronia

Re: leupe pony op ppc

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-16 17:49

Omdat we een speciaal topic hebben over ponypark city, namelijk: [JHK] PonyparkCity kletstopic! sluit ik dit topic. Je kunt je vragen hier stellen TS.