Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Knert schreef:Wat is zijn voer rantsoen? Hoeveel kilo hooi en hoe vaak?
Staat ie op een manege?
Hoe vaak komt hij buiten? En hoe lang?
Past het zadel?
Heeft hij sociaal contact?
Paarden zijn van nature aardig! Er moet dus wel iets zijn!
Vind het geheel wel passen met een maagzweeer. Als ik een gok zou moeten nemen.
Geef je antwoord op al mijn vragen?
Knert schreef:Precies cissie..
Niet gewend is om te werken.
Er worden al wel ritjes van 3 a 4 uur op gemaakt!
Geen aanval ts maar een paard met weinig basis conditie en/of slecht ruggebruik kan niet zolang gereden worden.
Zou ik ook chagi van worden.
Ik lees tussen de regels door dat jullie niet erg ervaren zijn. Of dat je onvoldoende ervaren hulp krijgt. Heb ik dat goed?
Bella2002 schreef:Xloveskanjer schreef:Denk toch dat dit paard écht ergens last van heeft. is er recent een DA bij geweest voor dit probleem?
Nee nog niet voor dit probleem, want ik denk dat het ook aan ons kan liggen en niet meteen aan het paard dus eerst effe kijken of wij niet iets fout doen.
Bella2002 schreef:Knert schreef:Is hij extra chagrijniger na het opeten van brok?
Hoeveel kg hooi is het wat hij krijgt?
Dat weet ik niet precies, maar ik weet wel dat het genoeg is.
Xloveskanjer schreef:Denk toch dat dit paard écht ergens last van heeft. is er recent een DA bij geweest voor dit probleem?
Knert schreef:Is hij extra chagrijniger na het opeten van brok?
Hoeveel kg hooi is het wat hij krijgt?
RuthenRoos schreef:3x brok? Dat lijkt me helemaal niet goed. Hooi, hooi, hooi en evt. klein beetje brok voor de pitamientjes. Heb je les? Misschien helpt dat om de oorzaak van het gedrag te vinden.Of grondwerkles. En inderdaad check door dierenarts, tandarts, zadelpasser.succes!