Wat te doen bij ppc?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Larissabx

Wat te doen bij ppc?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-16 21:07

Hoi allemaal,
Ik ga mischien binnenkort naar ppc.
Ik ben 12 jaar word 4 september 13. 1.60 lang en weeg 45 kg.
Maar wat kan je daar dan doen.
Ik heb gelezen dat mensen die ouder dan 12 zijn geen pony krijgen ofso?
Maar kan ik dan wel ergens een pony halen en er dan mee wandelen enz.
Ik wil ook niet gaan rijden. K vind mezelf een beetje te groot haha.

Maar wat is er dan te doen voor mij?
We gaan wss in de zomervakantie maar moeten eff kijken of het gaat met de planning.
En wat is er te doen nadat ik 12 ben?
Heb 2 jongere zusjes van 8 & 4 btw.

JenW

Re: Wat te doen bij ppc?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 21:14

Dan delen jullie de pony toch? Kan jij een leuk wandelingetje maken?

Wonderstruck

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 10:32

Je krijgt gewoon nog een pony mee hoor ;) ik ben 16 en krijg nog steeds een pony mee, er zijn zelfs meiden van 20 die nog pony's krijgen. Je bent wel wat te lang om te rijden inderdaad, maar wandelen is ook heel leuk :D er zijn ook loopponys, die zijn nog niet zo lang in het park en zijn nog niet ingereden of doorgereden, met deze pony's mag je wandelen, en soms vragen ze je of je wil helpen met inrijden en mag je er soms even op zitten :)
Er is genoeg te doen, ook als je niet gaat rijden. Je kan je pony borstelen en invlechten, er zijn 2 "rol" bakken waar je je pony in los kan laten, is altijd heel gezellig daar :)) er zijn ook wedstrijden, de barrelrace (zo snel mogelijk een parcours om tonnen heen afleggen) en de miss pony verkiezing, waarbij je jezelf en je pony zo mooi mogelijk versiert :D en savonds kun je bij je pony in de stal zitten en er is op een aantal dagen bingo in de saloon, wat ook altijd heel gezellig is :D ik heb me in ppc nog nooit verveeld :))
Edit: voor een tweede rijpony betaal je 35 euro per dag, loopponys zijn gratis :)

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-16 12:50

je mag gewoon een pony mee hoor! er word gezegd dat je met 12 niet meer mag rijden, maar die ppc mensen laten die beestjes bijna door de hoedjes zakken, als ze maar geld verdienen! ik ben daar 1 x geweest en mijn vriendin (1.65) en ik deden een soort 'testje' ze ging op haar pony zitten en was veel te groot, ze reed langs een meneer die 'een oogje in het zeil houd' en wat denk je? er word niks gezegd :(

je moet gewoon zelf bepalen zoals jij ook doet of je rijd, niet kijken of die mensen er wat van zeggen.

je krijgt dus gewoon een pony mee en wat je kan doen is wandelen, en een pony nemen die al een trucje kan, vlechten en tutten (poetsen, knuffelen etc. hoort daarbij) en dat is het dan..

ik vind ppc zelf behoorlijk zielig, maar gewoon erheen gaan! er is ook niet zoveel aan, neem een verzorgshet! heb je veel meer aan

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 14:58

Hey! Ik ben ook 4 september jarig. :')
Ik ga mee met bovenstaande reacties.