Heeyy, Ik heb over 3 weken een wedstrijd maar je mag dus nu verkleed als iets gaan alleen weet ik echt niet hoe... De leukste krijgt ook nog een extra prijs! Weet iemand hoe ik verkleed kan gaan en dat de pony/paard ook "verkleed" kan gaan?
Dan jezelf schminken en je pony ook (met vingerverf kan dat prima). Vlechtjes maken in de manen van je pony en daar veren in steken.
Mooie veren aan je cap, van een jute zak een 'jurk' maken met een touw om je middel
sauffi
Geplaatst: 23-05-16 19:36
Badman met een keep? Als slaapmuts, dus gwn met je pjama aan? Als kerstvrouw zijn wel van die pakken van en ook dekjes en van die oren voor je paard? Als prinses met een lange jurk? Iets van een hawaii thema met zo'n bloemtjes ketting en een bh van kokoknoten bij je paard omhangen? Als clown jezelf schminken en een pak aan en je paard een rode neus op het hoofdstel plakken?
Dit zijn dingetjes die ik ooit heb gezien misschien kan je er iets mee...
lovenoblesse
Geplaatst: 23-05-16 19:47
Haha ik ging samen met mijn verzorgpaard als ballerina. Hadden ook de eerste prijs met ons kostuum gewonnen! Mijn moeder had een xxl tutu gemaakt voor Tinkie en ik had zelf ook een tutu aan gedaan, knotje in, witte rijbroek er onder en lichtroze shirt. Tinkie had verder nog roze bandages en knotjes
als ridder, musketier en indiaan. heb zelf een keer een berenpak aangehad en een keer als harlekijn.
Nella90
Geplaatst: 04-03-17 20:55
Het topic is al oud maar voor een volgende show heb ik wel suggesties. Je zou kunnen denken aan een karakter wat mooi op een paard past zoals een ridder of jonkvrouw of een [url]cowgirl[/url] of indiaan. Houd er wel rekening mee dat je met je verkleedkleding nog wel comfortabel op je paard moet kunnen zitten. Het is vast ook handig om alvast een keer met je kostuum te gaan paardrijden om het te testen en je paard er ook aan kan wennen.