Is dit te vertrouwen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ejikas

Is dit te vertrouwen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-16 19:56

Hoooi bokkers, ik heb net een advertentie op marktplaats gezet zodat ik makkelijker een verzorgpony vind, ik heb net een berichtje terug gekregen maar deze vrouw (?) wilt gelijk mijn nummer en schrijft fries met een v... 8)7 Iets in me zegt dat het niet te vertrouwen is maar kan het kwaad als ik mijn nummer geef? Ze zegt namelijk dat ze moet stoppen met mailen maar wel kan sms'en omdat ze naar haar werk moet. Wat zouden jullie doen?

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 19:59

ejikas schreef:
Hoooi bokkers, ik heb net een advertentie op marktplaats gezet zodat ik makkelijker een verzorgpony vind, ik heb net een berichtje terug gekregen maar deze vrouw (?) wilt gelijk mijn nummer en schrijft fries met een v... 8)7 Iets in me zegt dat het niet te vertrouwen is maar kan het kwaad als ik mijn nummer geef? Ze zegt namelijk dat ze moet stoppen met mailen maar wel kan sms'en omdat ze naar haar werk moet. Wat zouden jullie doen?

Dat werk is na een paar uur wel klaar dus tijd zat om te mailen.

Ik persoonlijk zou geen nummer geven. Zeker als je het al niet vertrouwd.

Mail maar terug dat je vriend van 16-17-18 (?) Ook wil leren rijden en of deze pony daar geschikt voor is. Denk dat het snel gedaan is met mailen.

LibertyLucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 20:00

Ik zou vragen of ze geqoon vanavond even rustig terug mailt
Of vraag juist haar nr zodat jij zelf(anoniem) kan bellen
Als je afspreekt.. Neem dan iemand( een volwassene)mee

Fauchon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 20:01

Als ik jou was zou ik niet gelijk mijn nummer geven als je het al niet helemaal vertrouwd. Bied aan morgen verder te mailen als ze weer tijd heeft.

ejikas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-16 20:02

Rocamor schreef:
ejikas schreef:

Dat werk is na een paar uur wel klaar dus tijd zat om te mailen.

Ik persoonlijk zou geen nummer geven. Zeker als je het al niet vertrouwd.

Mail maar terug dat je vriend van 16-17-18 (?) Ook wil leren rijden en of deze pony daar geschikt voor is. Denk dat het snel gedaan is met mailen.

Hahahaha, ik heb mijn nummer gegeven en ik kijk het wel aan. Ik kan hem/haar altijd blokken als ik serieus denk dat het niet klopt en ik ga sowieso niet daarheen in mijn eentje (als ik er al heen ga)

Chapeau2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 20:03

Het klinkt niet helemaal zuiver eerlijk gezegd. Ik zou zeker niet zomaar m'n nummer geven. En als je de eerste keer bij een verzorg pony of paard gaat kijken zou ik nooit alleen heen gaan. Er lopen veel mafkezen rond helaas

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 20:04

Zeggen dat je vader haar even zal bellen om een en ander af te spreken. Of je vader zijn nummer geven. Mocht het mis gaan, dan is hij er snel genoeg bij. En mocht het goed gaan, hebben je ouders ook meteen kennis gemaakt.

ejikas

Re: Is dit te vertrouwen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-16 20:05

Dank jullie wel! Ik heb mijn ouders ff ingelicht en hun kunnen ingrijpen als ze niet is wie ze blijkt te zijn!

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 20:08

Heel goed van je! Ook erg goed dat je niet alles meteen vertrouwd, helaas kan dat niet in deze wereld.

ejikas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-16 20:39

Nou, het is duidelijk hoor, mevrouw wou het adres niet geven van de stal waar haar "vries" stond en was alleen maar geïntresseerd in een foto van mij. Ik heb gezegd dat ze anders even mijn vader moest contacten en toen zei ze dat ze dan wel naar het andere meisje ging. Prima :+

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 20:41

Even de naam van diegene sturen naar een moderator, dit lijkt me namelijk niet de bedoeling.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 20:43

Meld het wel even bij de Marktplaats voordat "ze" een ander slachtoffertje maakt ;)

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 20:44

Selina schreef:
Even de naam van diegene sturen naar een moderator, dit lijkt me namelijk niet de bedoeling.

Marktplaats, niet Bokt Markt!

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 20:45

Shirley schreef:
Selina schreef:

Marktplaats, niet Bokt Markt!

Oeps, ik las te snel :+
Marktplaats dus.

ejikas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-16 20:45

Ohjaa, dat zal ik ff doen!

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 20:46

Ik zou wel de mails bewaren en melding maken bij de politie!
Jij trapt er gelukkig niet meer maar genoeg meisjes wel.

Chapeau2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 08:11

Wat goeddat je er niet verder op in gegaan bent. En idd even een berichtje naar marktplaats met de reacties van die "dame". Hopelijk vind je snel een leuk verzorg paardje.

sardientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 15:07

ejikas schreef:
Nou, het is duidelijk hoor, mevrouw wou het adres niet geven van de stal waar haar "vries" stond en was alleen maar geïntresseerd in een foto van mij. Ik heb gezegd dat ze anders even mijn vader moest contacten en toen zei ze dat ze dan wel naar het andere meisje ging. Prima :+

GATVERDAMME.
bah. walgelijk :r