Iets in me zegt dat het niet te vertrouwen is maar kan het kwaad als ik mijn nummer geef? Ze zegt namelijk dat ze moet stoppen met mailen maar wel kan sms'en omdat ze naar haar werk moet. Wat zouden jullie doen? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Iets in me zegt dat het niet te vertrouwen is maar kan het kwaad als ik mijn nummer geef? Ze zegt namelijk dat ze moet stoppen met mailen maar wel kan sms'en omdat ze naar haar werk moet. Wat zouden jullie doen? ejikas schreef:Hoooi bokkers, ik heb net een advertentie op marktplaats gezet zodat ik makkelijker een verzorgpony vind, ik heb net een berichtje terug gekregen maar deze vrouw (?) wilt gelijk mijn nummer en schrijft fries met een v...Iets in me zegt dat het niet te vertrouwen is maar kan het kwaad als ik mijn nummer geef? Ze zegt namelijk dat ze moet stoppen met mailen maar wel kan sms'en omdat ze naar haar werk moet. Wat zouden jullie doen?
Rocamor schreef:ejikas schreef:Hoooi bokkers, ik heb net een advertentie op marktplaats gezet zodat ik makkelijker een verzorgpony vind, ik heb net een berichtje terug gekregen maar deze vrouw (?) wilt gelijk mijn nummer en schrijft fries met een v...Iets in me zegt dat het niet te vertrouwen is maar kan het kwaad als ik mijn nummer geef? Ze zegt namelijk dat ze moet stoppen met mailen maar wel kan sms'en omdat ze naar haar werk moet. Wat zouden jullie doen?
Dat werk is na een paar uur wel klaar dus tijd zat om te mailen.
Ik persoonlijk zou geen nummer geven. Zeker als je het al niet vertrouwd.
Mail maar terug dat je vriend van 16-17-18 (?) Ook wil leren rijden en of deze pony daar geschikt voor is. Denk dat het snel gedaan is met mailen.
ejikas schreef:Nou, het is duidelijk hoor, mevrouw wou het adres niet geven van de stal waar haar "vries" stond en was alleen maar geïntresseerd in een foto van mij. Ik heb gezegd dat ze anders even mijn vader moest contacten en toen zei ze dat ze dan wel naar het andere meisje ging. Prima