Dus de zoektocht naar een eigen pony is begonnen, ik zou graag een bonte willen maar je zult zien dat ik met een bruine thuis kom
We zullen rustig aan verder zoeken! Tot DE pony!
Mijn dag kan niet meer stuk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

spruitje12 schreef:Willemina_L schreef:Wat leuk zeg! Wat wil je voor pony?
Een e-pony, al doorgereden tot een jaar of 10. Ik droom altijd al van bont dus we zullen zien!
Als ik er eentje gevonden heb laat ik het wel weten! 
CastaMickey schreef:Wat gaaf, gefeliciteerd!!
Maak je eisenlijstje niet op kleur zou ik zeggen, een gaaf kleurtje is heel leuk als extra maar daar moet je niet een paard op uitkiezen toch?!
Als je nog groeit, zorg dan dat je een pony koopt waar je nog op past als je uitgegroeid bent, anders kan je over een paar jaar niet meer rijden/moet je hem wegdoen..
Ik zou niet alleen naar D-E pony's kijken maar ook naar kleine paarden, dan pas je er sowieso nog wel op, succes en veel plezier met je zoektocht!
spruitje12 schreef:CastaMickey schreef:Wat gaaf, gefeliciteerd!!
Maak je eisenlijstje niet op kleur zou ik zeggen, een gaaf kleurtje is heel leuk als extra maar daar moet je niet een paard op uitkiezen toch?!
Als je nog groeit, zorg dan dat je een pony koopt waar je nog op past als je uitgegroeid bent, anders kan je over een paar jaar niet meer rijden/moet je hem wegdoen..
Ik zou niet alleen naar D-E pony's kijken maar ook naar kleine paarden, dan pas je er sowieso nog wel op, succes en veel plezier met je zoektocht!
Bont is ook geen must maar helaas al van kleuter af aan een droom van een bonte, ga ook niet perse op bont zoeken maar is vrij lastig aangezien ik bruin bijna nooit leuk vind![]()
Ik kijk nu eigenlijk alleen maar e-pony's aangezien ik pony's wat fijner vind om mee te werken. Ben ook niet zo groot en dan is e-pony net wat makkelijker voor me.
Als je qua lengte zeker weet dat je op een pony past en blijft passen zeker voor een pony gaan! Ik zocht vanaf grote E pony en ik ben met een kleine (bonte
) D pony thuisgekomen van nog geen 1,40
CastaMickey schreef:Pony's zijn ook veel leukerAls je qua lengte zeker weet dat je op een pony past en blijft passen zeker voor een pony gaan! Ik zocht vanaf grote E pony en ik ben met een kleine (bonte
) D pony thuisgekomen van nog geen 1,40
Kom ik met een bruine aan. Ben al een jaar rond de 1,65 en ga ook echt niet groter worden