Vrijdag ging ik samen met een vriendin naar m'n verzorgpaardjes.... Nouja.... Een paard en een shetlander
En we gingen toen op buitenrit....
We gaan heel vaak op buitenrit enzo en gaat altijd super goed!!
Maar nu kwamen een andere pony tegen.... En dat vondt Dyan eng.... Dus was ze op hol geslagen... Bokken, galopperen, scherpe rondjes maken.... En toen vloog ik eraf
Ik viel gelukkig op het gras! Maar ik ben zo'n iemand die de teugels niet los laat, dus ik werd mee gesleurd door het gras in volle galop. En die vriendin van mij helemaal zo van: LOS Laten enzo, en toen liet ik der los.
Ze galoppeerde de weg over en er kwamen allemaal auto's aan! Alle auto's gingen meteen stoppen en sommige auto's gingen dyan zelfs insluiten! Daar was ik wel blij mee!
Maar op een gegeven moment stond dyan wel weer stil, en konden we der zo weer pakken!
Toen we zegmaar in het weiland weer aankwamen gingen we der longeren omdat ze nog super druk was, en na 5 min was ze weer rustig!
Ik was er niet meer op gegaan, niet omdat ik bang was ofzo... Ik weet ook dat ik er meteen weer op moest gaan... Maar tjah, je merkte aan Dyan dat ze dikke spijt had enzo! Maar vandaag met rijden ging alles weer goed!
Mij mankeerde gelukkig niks! Ik was op mijn rug gevallen en half op mijn hoofd! (toch handig zo'n cap)
Maar k heb nergens last van!
En Dyan doet ook net, alsof er niks gebeurd is!!