Beweegbare poppetjes voor breyer stablemates?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

oliviaxtruff

Beweegbare poppetjes voor breyer stablemates?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-16 21:17

Hoi iedereen!

Oke dit is de allereerste keer dat ik iets op een forum plaats :o dus ik heb letterlijk geeen idee of ik dit nou goed doe of niet :') maar oke, laat ik maar ter zake komen *D
Ik ben opzoek naar naar poppetjes voor breyer stablemates die je bij de knieën, armen, benen etc kan bewegen zodat je deze in de gewenste houding kan zetten :) voorheen spaarde ik altijd schleich en daarvoor gebruikte ik altijd 'belville poppetjes'. Maar sinds een tijdje was ik ook eens nieuwsgierig geworden naar de breyer stablemates! Alleen vraag ik me nu dus af of ik daarvoor ook mijn belville poppetjes kan gebruiken (klopt dat qua verhoudingen enz?) of dat er ook andere poppetjes bestaan (en mensen die er ervaring mee hebben :o ) die je voor breyer stablemates kunt gebruiken :) (pollypocket kan helaas de knieën, ellebogen etc. Niet buigen :') )

Als iemand iets weet hoor ik het graag! *D

Jodhi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-16 21:36

oliviaxtruff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-16 07:20

Lijntje02 schreef:
Haha, die ben ik serieus zonet nog tegen gekomen bij BTN De Haas _O-

Je bedoelt deze?
http://www.btndehaas.nl/bruder-poppetje-vrouw-bruine-jeans-bworld-1-16-bruder-604073

Edit: Belville is niet handig om daarvoor te gebruiken, verhoudingen kloppen inderdaad niet. Die in de link zijn ongeveer een handlengte groot, dat past precies.

Jaa dat soort poppetjes bedoel ik *\o/* en ik maar zoeken zoeken zoeken :') heel erg bedankt!!!

Edit: oh nog ff een vraagje: kun je de benen ook nog opzij bewegen? Zodat ze ook echt op een paardje kunnen? :)

Jodhi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 09:16

oliviaxtruff schreef:
Lijntje02 schreef:
Haha, die ben ik serieus zonet nog tegen gekomen bij BTN De Haas _O-

Je bedoelt deze?
http://www.btndehaas.nl/bruder-poppetje-vrouw-bruine-jeans-bworld-1-16-bruder-604073

Edit: Belville is niet handig om daarvoor te gebruiken, verhoudingen kloppen inderdaad niet. Die in de link zijn ongeveer een handlengte groot, dat past precies.

Jaa dat soort poppetjes bedoel ik *\o/* en ik maar zoeken zoeken zoeken :') heel erg bedankt!!!

Edit: oh nog ff een vraagje: kun je de benen ook nog opzij bewegen? Zodat ze ook echt op een paardje kunnen? :)

Haha fijn! En ja, als je eentje koopt die speciaal voor op het paard zijn, kan dat, maar ik denk ook dat dat bij allemaal kan.

oliviaxtruff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-16 17:31

Lijntje02 schreef:
Haha fijn! En ja, als je eentje koopt die speciaal voor op het paard zijn, kan dat, maar ik denk ook dat dat bij allemaal kan.

Aah oke! Superbedankt! :D

Jodhi

Re: Beweegbare poppetjes voor breyer stablemates?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 18:50

Geen probleem! :D