Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
p_horses schreef:Ik ben nu 13 jaar, dus nog niet echt geschikt voor een baantje, en ook heb ik al een verzorgpony. En er zijn mensen bij ons in de straat die paarden hebben, en regelmatig een veulentje krijgen. Maar dat zijn echt paarden, ik wil liever een pony.
p_horses schreef:Ik ben nu 13 jaar, dus nog niet echt geschikt voor een baantje, en ook heb ik al een verzorgpony. En er zijn mensen bij ons in de straat die paarden hebben, en regelmatig een veulentje krijgen. Maar dat zijn echt paarden, ik wil liever een pony.
Vraag je ouders eens of je voor hun klusjes kan doen, in ruil voor het sparen voor een pony? Ik weet niet hoe serieus een 13-jarig genomen wordt, maar wellicht kun je bij de manege vragen of je daar mag werken in ruil voor korting op de stalling
Wees een beetje creatief en laat zien dat je je ervoor inzet. En daarnaast beter opletten voor je een paard koopt
Een oudere pony met een zeer braaf karakter in het vervolg
p_horses schreef:Wat het trouwens óók nog kan zijn, is dat m'n ouders geen vertrouwen meer hebben. Toen ik 8 was, had ik al een eigen pony maar dat dier was sterk de baas over me, en ik werd bang voor haar. Toen deden we haar weg.