Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

khirshanta schreef:Zoals je het omschrijft, lijkt me niet dat het erg voorspelbaar was. Bovendien is een open veld vaak veel verstandiger dan bijvoorbeeld de boomgrens of het bos.
Als op die plaats buienradar o.I.d. beschikbaar was, was dat misschien handig geweest.
Noodweer is anders niet altijd te voorspellen. Ik was eens een paar minuten later dan gedacht bij mijn vorige pony, begon te regenen. In stal geschuild, nog geen 5 minuten later sloeg de bliksem aan de overkant van het pad in. Had ik ookniet aan zien komen

Resistance schreef:Dit komt op mij over als een ietwat overdreven pennyverhaal.
Als het waar is, was het niet erg slim van de manege en hadden ze jullie sowieso moeten laten afstappen.
Bibibosch schreef:Gelukkig zelf nog nooit mee gemaskt, wel een flinke plensbui, maar nooit echt storm. Ben er zelf dan ook geen voorstander van om met onheilspellend weer naar buiten te gaan. Overigens, als jij je voor de buitenrit niet prettig hebt gevoeld, had je ook op dat moment zelf kunnen bepalen dat je niet mee wilde. Dus vind ik dat die verantwoordelijkheid niet geheel bij je manege ligt.

ongeacht dat er 10 of 100 man wel meegaan, je bent er zelf bij lijkt mij?