Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kimberley84 schreef:ik snap ts heel goed
Mits er goede verzorging is, goede conditie van de dieren hoeft het geen probleem te zijn. Persoonlijk zou ik zelf thuis blijven met de dieren met het weerbericht voor morgen in mijn achterhoofd
@zoe97 pony's die 1x pj moeten werken is zeker wel slecht, stel je voor dat jij een jaar lang lekker lui op de bank hangt en dan in 1x een marathon moet lopen.... wat zal jij dan kapot zijn en je kan er ziek van worden
Je kan beter denken aan rondjes over een pleintje sukkelen, dat houdt iedereen een dag vol. H0rse_Roos schreef:Ik vind het zielig... niet dat ze rondjes moeten lopen maar wel dat iedereen er mee mag lopen op mag zitten en doen. En slecht passende zadels is ook voor één dagje al vervelend lijkt me. En ze moeten gewoon mogen eten en drinken en sowieso even een pauze krijgen.
SBravour schreef:Kimberley84 schreef:ik snap ts heel goed
Mits er goede verzorging is, goede conditie van de dieren hoeft het geen probleem te zijn. Persoonlijk zou ik zelf thuis blijven met de dieren met het weerbericht voor morgen in mijn achterhoofd
@zoe97 pony's die 1x pj moeten werken is zeker wel slecht, stel je voor dat jij een jaar lang lekker lui op de bank hangt en dan in 1x een marathon moet lopen.... wat zal jij dan kapot zijn en je kan er ziek van worden
Jij dacht dat ze werden ingezet op de renbaanJe kan beter denken aan rondjes over een pleintje sukkelen, dat houdt iedereen een dag vol.