Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Horseboy56 schreef:Je shet zal wel een goede conditie hebben als ze nu amper zweet, dus als je je paard echt wil laten zweten zou ik het eens doen in de volle zon onder de middag, en een goed bitloos hoofdstel? Op Divoza heb ik de mijne voor mijn shet gekocht!
anemoonlena schreef:Horseboy56 schreef:Je shet zal wel een goede conditie hebben als ze nu amper zweet, dus als je je paard echt wil laten zweten zou ik het eens doen in de volle zon onder de middag, en een goed bitloos hoofdstel? Op Divoza heb ik de mijne voor mijn shet gekocht!
ik denk ten eerste dat ze t anders bedoelt, met een apard laten zweten
en je gaat je paard toch niet in de brandende zon laten werken, tot ie zweet
het doel is dat je paard voor je werkt en ontspand, niet dat ie heel erg zweet en je m een uur moet uitstappen omdat ie nat is
Horseboy56 schreef:Je shet zal wel een goede conditie hebben als ze nu amper zweet, dus als je je paard echt wil laten zweten zou ik het eens doen in de volle zon onder de middag, en een goed bitloos hoofdstel? Op Divoza heb ik de mijne voor mijn shet gekocht!