Intakegesprek: wat kan ik verwachten?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kidrauhl

Intakegesprek: wat kan ik verwachten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-16 19:39

Hallo!

Ik ben een meid van 15 jaar die volgend jaar naar het MBO gaat. Ik heb mij aangemeld op het Citaverde College in Roermond voor de opleiding Paard: Houderij en Sport. Over een weekje heb ik mijn intake test en weet eigenlijk niet zo goed wat ik hiervan kan verwachten. Hoopte dat jullie hier mij een beetje een beeld van kunnen geven!

Wil even zeggen dat ik weet dat mijn vraag hier niet goed staat, maar omdat ik nog niet geen 25 nuttige berichten hebt geplaatst in de paardgerelateerde forums kan ik deze vraag niet stellen bij de schoolgerelateerde vragen :)!

Renaatt92

Re: Intakegesprek: wat kan ik verwachten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 10:45

Hoi! Leuk dat je de opleiding Paard: Houderij en Sport gaat doen. Zelf vond ik de intake op het MBO niet zo veel voorstellen. Ze vragen vaak naar je ervaring en motivatie.

xSari

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 18:43

Ik ben even een stille volger. :+

Renaatt92

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-16 20:13

Ik wil nog als tip geven dat als ze je een vraag stellen waar je het antwoord niet op weet bijvoorbeeld hoe zou je dit of dat probleem oplossen, dat je dan aangeeft dat je dat graag wilt leren op de opleiding :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-16 10:56

Normaal gesproken zou ik dit verplaatsen, maar TS heeft niet genoeg berichten om te kunnen antwoorden.
Het is ook niet de bedoeling om zomaar ergens een topic te openen, daarom plaats ik hier een slotje.