Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
? Dimphyl schreef:TS ik heb al meerdere topics gezien van jou en blijf me afvragen waarom je niet accepteert dat je te groot bent om nog te rijden op Dokus..
En 1x in de 2 weken.. maar je wil wel bixiewedstrijden gaan doen en van de zomer (waneer jij misschien nog wel meer gegroeid bent) een volle (zware) week ponykamp doen met hem?
Shetlanders zijn wél voor kleine kinderen, tenminste het rij-gedeelte.
Als ik op magische wijze een trailer kan regelen dan is de volgende vraag hoe Dokus zich gedraagt voor de 1e keer in een trailer?? anna_gail schreef:Misschien is mennen wel leuk ?
Maxime_Dokus schreef:anna_gail schreef:Misschien is mennen wel leuk ?
Mennen is zeker leuk!! Ik heb wel eens gemend met een mini Shetlander. Dokus stond vroeger ook voor de kar maar hij heeft een ongeluk gehad daarmee, moter --> op hol --> de sloot in. We hebben het een aantal keer geprobeert maar Dokus is echt heel bang. Hij vertrouwd niks wat er achter hem gebreurd.
Maxime_Dokus schreef:Dimphyl schreef:TS ik heb al meerdere topics gezien van jou en blijf me afvragen waarom je niet accepteert dat je te groot bent om nog te rijden op Dokus..
En 1x in de 2 weken.. maar je wil wel bixiewedstrijden gaan doen en van de zomer (waneer jij misschien nog wel meer gegroeid bent) een volle (zware) week ponykamp doen met hem?
Shetlanders zijn wél voor kleine kinderen, tenminste het rij-gedeelte.
Ponykamp gaat niet door omdat ik eigenlijk geen tijd voor hem zou hebben dan... Vorig jaar was ik alleen maar klusjes aan het doen en alles aan het opruimen om het netjes te houden.
Bixiewedstrijd gaat ook niet door want ik heb geen trailer en kan er ook geen regelenAls ik op magische wijze een trailer kan regelen dan is de volgende vraag hoe Dokus zich gedraagt voor de 1e keer in een trailer??