Winkeltje beginnen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

evania6wendy

Winkeltje beginnen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-16 18:59

Hallo

Ik ben opzoek naar... Ik wil een soort winkel beginnen bijvoorbeeld touwhalsters.

Alleen ik ben een beetje ideeenloos omdat ik graag iets orgineels wil doen, vooral omdat vele al zulke dingen verkopen : neckropes, touwhalster, leadropes etc. Ik ben opzoek naar iets anders wat niet veel mensen doen maar wel die richting heem gaat.

Weet iemand een leuk idee? zeg het in de reacties

gr bokker evania

pien_2010

Re: Winkeltje beginnen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:02

ED → YRT

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:12

ik heb zelf geen idee, maar waarom wil je dit winkeltje? je moet echt geluk hebben om hier succes mee te krijgen,en als dat niet lukt verlies je geld, er zijn al honderden touwhalster winkels, toch veel succes met het bedenken!

lauxmautink

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:19

Kun je niet beginnen met een Facebook pagina maken en vanuit daaruit beginnen met verkopen?

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 00:00

Touwhoofdstellen etc?
Of dekjes zelf maken?

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 00:19

Aan de andere kant, als iemand een goed idee heeft gaan ze dat niet vertellen maar zelf een 'winkeltje' beginnen.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 06:41

Iets wat niet veel mensen doen, dan kom je waarschijnlijk uit bij de dingen waar je flink wat talent voor nodig hebt.
Tekeningen maken, schilderen, dekjes/dekens naaien, breien/haken, leerbewerking, sieraden maken..
Het is erg lastig om een gat in de markt te vinden.
Waar liggen je interesses, wat vind je zelf leuk, waar ben je goed in?

evania6wendy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-16 12:44

Ik ben best wel goed met naaien van namen bijvoorbeeld. ik heb ook ooit een kussen gemaakt met de namen in sierlijke letters van mn ponys dat was best goed gelukt! En ik was er snel klaar mee.
Ik denk dat ik daar even over na ga denken

Bananas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 18:19

Misschien kan je voor mensen namen in sier in dekjes of halsters gaan zetten? Dat ze zegmaar naar jou toe komen en dat je dat er dan in zet. Of dat je zelf ook de halsters en de dekjes verkoopt en dan "gratis" de naam erin zet. (Gratis tussen haakjes want dat zit dan al bij de prijs erin).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 18:28

Biothane halsters en hoofdstellen maken Leer zelf bewerken en daar hoofdstellen/halsters mee maken?
Inderdaad borduren is ook een leuke optie.
Wel zou ik het niet zien als manier om geld te verdienen, want in praktijk willen mensen gewoon nergens iets voor betalen. Een tijdje geleden was er nog zo iemand op Bokt die zelf dekjes wilde gaan maken voor anderen en vroeg hoeveel mensen wilden betalen voor een compleet nieuw & op maat gemaakt dekje uit een of meer stoffen naar keuze en met meerdere randen, versieringen en stiksels wilden betalen. Antwoord: 25 euro. 8-)
Dat komt dus nooit uit als je daarvoor de stoffen, vulling, draad, naaimachineonderhoud en versieringen voor moet kopen. En dan laat je je eigen uurloon voor in het slechtste geval 2 uur aan een dekje werken nog achterwege...