verjaardag van paard

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bailey_Dj

verjaardag van paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-16 20:07

hey allemaal
mijn shetlandpony: Bailey is binnenkort jarig (11 april) en ik dacht ik wil iets leuks doen maar wat moet ik dan voor haar doen ik heb een nieuw halster die ik aan het versieren ben maar wat kan ik nog meer geven of doen????

bedankt alvast
groetjes daveyjay

Selina

Re: verjaardag van paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-16 20:09

Je kan aan de eigenaar van de pony vragen of je een 'taart' mag maken. (Met wortels, appels etc.)

Bailey_Dj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-16 20:47

Selina schreef:
Je kan aan de eigenaar van de pony vragen of je een 'taart' mag maken. (Met wortels, appels etc.)

hoe moet zo'n taart gemaakt worden???

Bailey_Dj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-16 20:58

mijn paard mag ook niet meer bijkomen ze moet eigenlijk afvallen

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 08:14

Verplaatst van PP naar YRT

lianne304

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 08:19

je zou haar extra kunnen verwennen door een heele lange poetsbeurt of een massage geven.
en ook kun je paarden muffins maken en die voeren.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 08:24

Een nieuw halster is leuk voor jezelf maar je pony heeft er natuurlijk helemaal niks aan.

Taart van wortels en appels zou ik niet zomaar doen. Je hebt ponies die helemaal niet zo veel suiker mogen hebben.

Wanneer mijn shet jarig is ga ik met 'r wandelen. Dat doe ik natuurlijk wel vaker maar als ze jarig is gaan we sowieso op pad. Vindt ze geweldig. Verder probeer ik dan ook wat langer bij 'r te zijn, ze vindt het echt heel leuk als ik er gewoon ben en ze knuffels krijgt enzo.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 08:43

Koper schreef:
Een nieuw halster is leuk voor jezelf maar je pony heeft er natuurlijk helemaal niks aan. .

De verjaardag van peerdlief 'vieren' doe je sowieso voor jezelf. Beestje heeft t echt niet in de gaten dat die extra wandeling, poetsbeurt of appel ter ere van de verjaardag is, dus koop lekker een halster TS als jij het graag zo wilt vieren :)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 08:46

Nee ze snapt inderdaad niet dat 't vanwege haar verjaardag is dat ze mee mag. Maar ze heeft natuurlijk wel goed door dat we wat leuks doen. Stukje wandelen heeft ze wat aan. Een nieuw halster niet.

Bailey_Dj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-16 11:45

haar oude halster is ook zo goed als versleten dat is ook een van de redenen dat ik haar een nieuw halster geef ;)

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 11:48

/3
Bailey_Dj schreef:
haar oude halster is ook zo goed als versleten dat is ook een van de redenen dat ik haar een nieuw halster geef ;)

Jawel, als een paard een halster krijgt wat prettiger zit dan zijn oude halster dan heeft hij er wel degelijk wat aan.

Bailey_Dj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-16 12:04

anjali schreef:
/3
Bailey_Dj schreef:

Jawel, als een paard een halster krijgt wat prettiger zit dan zijn oude halster dan heeft hij er wel degelijk wat aan.

ja daarom geef ik dat nieuwe halster

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 12:34

Bailey_Dj schreef:

Oh begrijp me niet verkeerd. Mijn pony krijgt ook nieuwe halsters van mij als de oude versleten zijn, of als ik een halster haar leuk vind staan. Maar niet omdat ze jarig is en ook niet omdat zij wat aan dat halster heeft. Zonder halster of met een versleten halster is ze net zo blij.

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 12:41

De mijne is ook 11 april jarigg :)

Bailey_Dj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-16 16:32

Koper schreef:
Bailey_Dj schreef:

Oh begrijp me niet verkeerd. Mijn pony krijgt ook nieuwe halsters van mij als de oude versleten zijn, of als ik een halster haar leuk vind staan. Maar niet omdat ze jarig is en ook niet omdat zij wat aan dat halster heeft. Zonder halster of met een versleten halster is ze net zo blij.

oke maar ik vind het leuk om die op haar verjaardag te geven maar het ging eigenlijk over wat ik nog kon doen voor haar ik denk dat ik paardenkoekjes ga maken ;) /3 :Y) Y)(^)

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 08:45

Leuk! Vind ze vast lekker, plaats je het resultaat hier? :D

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 14:11

Selina schreef:

ze is zelf de eigenaar dus moet ze dat aan haarzelf vragen :')

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 14:12

uhm niet zo veel, gewoon een wortel ofzo, anders gaat die pony elke dag zeuren om dei verwenderij want tja die pony weet neit dat die jarig is

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 15:47

anemoonlena schreef:
Selina schreef:

ze is zelf de eigenaar dus moet ze dat aan haarzelf vragen :')

Nee hoor op haar profiel staat dat ze haar verzorgt.

Als de pony al overgewicht heeft dan zou ik haar gewoon een dikke knuffel geven en bijvoorbeeld wandelen met het nieuwe halster. Paard weet niet dat hij jarig is dus maakt hem verder ook niet uit.

Buddyloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-16 18:04

je kan ook een wat langere poetsbeurt doen,
mijn verzorgpony vind poetsen helemaal het einde dus als ze jarig is geef ik haar een extra lange poetsbeurt en extra lang met m'n massage borstel over haar. voor de rest geef ik haar een taart en geef ik der een lekker rustig dagje maar maak wel foto's haha.