heey, ik zag dat er een paar mensen waren die heel erg de neiging hebben om op te scheppen, te zeggen hoe goed je eigenlijk bent XD eigenlijk wil iedereen dat soms wel, dus hier een opschep onderwerpppppp!!!!!! (oh ja, een beetje overdrijven en liegen mag!) ik heb ook wat vraagjes, die je kan beantwoorden: wat is t hoogste dat je ooit hebt gesprongen? waarom is je (verzorg) pony zo leuk? welk niveau rijd je wedstrijden, of rijd je geen wedstrijden? wat kan je t allerbeste (qua paardrijden) wel figuur vinden andere moeilijk en jij heel simpel?
jullie mogen ook vragen stellen en iedereen mag antwoorden LET OP: geen haat! hoe erg iemand ook opschept!
Ik neem aan dat dit gewoon een soort sarcastische overdreven opschep topic is, dus als je een shetlander gereden hebt dat je hier bijvoorbeeld met een knipoog neerzet dat je op een paard van 2 meter gereden hebt..?
Brainless
Geplaatst: 08-03-16 16:03
wat is t hoogste dat je ooit hebt gesprongen? Ikzelf niet zo heel hoog... 60 cm ofzo? Als ik schrik van een muis.
waarom is je (verzorg) pony zo leuk? Ik heb de mooiste van de wereld.
welk niveau rijd je wedstrijden, of rijd je geen wedstrijden? Geen wedstrijden meer, ik won alles en dat is niet zo leuk meer na een tijdje.
wat kan je t allerbeste (qua paardrijden) Poehh; alles eigenlijk wel.
wel figuur vinden andere moeilijk en jij heel simpel? Piaffe in zijn achteruit.