Maar binnekort ga ik de 1ste video maken! Wat voor onderwerp zal ik doenn?? Wat lijkt jullie leukk??
Xx Rianne
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Zoals een staltour, of tonen wat je allemaal hebt voor je paarden, een vlog... Suuskeee schreef:Ik zou gewoon als 1ste video heel simpel uitleggen wie je bent, wie je verzorgpaarden en pony's zijn en dan wat de bedoeling is van je kanaal. Dus wat soort video's er allemaal op zullen komen en wat je abonnees kunnen verwachten. Ga je bv vloggen, informatiefilmpjes, of eerder gewoon filmpjes voor het amusement zoals tonen wat er allemaal in je paardenkast zit, je dekjesverzameling tonen etc... (of misschien wel alle 3)
En dan kan je daarna als 2de video al meteen over een bepaald onderwerp iets vertellen of doenZoals een staltour, of tonen wat je allemaal hebt voor je paarden, een vlog...
annnepannne schreef:Suuskeee schreef:Ik zou gewoon als 1ste video heel simpel uitleggen wie je bent, wie je verzorgpaarden en pony's zijn en dan wat de bedoeling is van je kanaal. Dus wat soort video's er allemaal op zullen komen en wat je abonnees kunnen verwachten. Ga je bv vloggen, informatiefilmpjes, of eerder gewoon filmpjes voor het amusement zoals tonen wat er allemaal in je paardenkast zit, je dekjesverzameling tonen etc... (of misschien wel alle 3)
En dan kan je daarna als 2de video al meteen over een bepaald onderwerp iets vertellen of doenZoals een staltour, of tonen wat je allemaal hebt voor je paarden, een vlog...
Even toestemming vragen aan de eigenaar !
Snap het wel als die het er niet mee eens is dat er op t internet allemaal filmpjes van haar paarden staan.
En die staltour... Heeel handig voor inbrekers om de weg te leren kennen in het gebouw
annnepannne schreef:Even toestemming vragen aan de eigenaar !
Snap het wel als die het er niet mee eens is dat er op t internet allemaal filmpjes van haar paarden staan.
En die staltour... Heeel handig voor inbrekers om de weg te leren kennen in het gebouw