Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Pily schreef:Geen verzorgpony maar wel een leasepony![]()
Het leukste aan dr vind ik dat nu ik haar steeds langer ken en rijd, dat ze steeds liever voor me wordt![]()
Karakter in een woord: Bitch![]()
Ik rijd haar meestal 2 keer per week, en 1 keer per week longeren of losgooien of iets anders leuks op de grond.
Superfijn! Ze kent al best veel dus ik kan er nog veel van leren![]()
Mijn grootste irritatie is dat als ze haar dag niet heeft ze je ook zonder pardon de stal uit kan schoppen, gelukkig gaat dit steeds beter.

ondertussen kan ik goed met haar overweg, maar in het begin hebben we heel veel strijd gehad en dat vond ik wel vervelend
Ik denk dat hij best vaak met zijn hoofd schud.
dat als je hem een dag lang zou poetsen (niet dat dat kan ofzo
) dat hij dan nog niet schraapt ofzoiets

anemoonlena schreef:voor iedereen met alleen een verzorgpony!
wat vind jij t leukste aan je verzorgpony?
wat is zijn karakter in een woord?
hoevaak rijd je op haar/hem?
hoe rijd ze?
wat is je grootste irritatie
ik: t leukste is gewoon dat je of een klik met r hebt of niet en dat ze bijna altijd er zin in heeft en dat ze zo ondeugend en grappig is, t klinkt raar maar ik moet altijd om r lachen,
ondeugend!
2x per week, en ik rijd nog 1x per week op de manege
heerlijk! zonder zadel voelt t als n zitstoel en ze is echt perfect zonder zadel, ik wil blijven oefenen met zadel, maar t liefst rijd ik altijd zonder zadel op r!
dat ze altijd de plassen in de bak (ik kan alleen in 2 buitenbakken rijden) wilt ontwijken en als je dan zonder zadel aan t galloperen bent en ze went opeens lig je (bijna) in die plassen, haha
)
Nee oke, lastig in één woord te beschrijven. Afentoe druk, maar afentoe ook heel braaf en lief.