Mijn verzorgpony valt mij aan.
Ik en een vriendin gingen naar de stal toe waar hij stond, hij had namelijk de vorige dag lopen steigeren naar mij. gewoon omdat hij achteruit moest lopen omdat hij in mijn ruimte stond, ik wou hem meenemen om terug te zetten toen hij het had gedaan, zo van positief einde!!! Mar op de weg terug deed hij het weer, het was heel druk op stal. Normaal laat ik hem rennen(ik weet het niet de beste oplossing). Maar het was daar dit keer te druk voor en alles was bezet. Ik heb hem toen maar gauw terug gezet omdat ik echt naar huis moet. Mijn vriendin ging dus mee omdat ze dacht dat ze het zelfde soort gedrag kende(zij beleerd paarden). Maar nee, het was veel erger... hij begon op het pad al met steigeren ik heb toen neeehhh gezegd maar meneer doet het in de bak weer. We wouden gaan longeren. Het ging weer redelijk na even dreigen en hij liep verder, ik ging toen even en hij kwam naar met toe en uit het niets stond hij rechtop en sloeg hij, daarna ging mijn vriendin weer longeren, maar deed hij het ook ze wou er mee stoppen en kijken wat er mis was we hadden ze singeltje, touwtjes en hoofdstel afgedaan (verwisselt met een halster) we gingen kijken of het zo goed ging maa nee, hij viel har aan op haar afrennen bijten en steigeren, ze is niet snel bang maar nu wel, gelukken was daar onze redding een vrouw die NHS deed!!!! Ze zij ga de bak uit laat hem maar los en doe de bak dicht... mijn vriendin stond aan de andere kant van de bak en rende mijn verzorgpony rende haar achterna en gelukkig ging hij op zijn touw staan anders lag mijn vriendin en weet ik niet wat er had kunnen gebeuren
we rende tegelijk en ik deed de bak dicht. zij ging met hem aan de slag en het ging redelijk hij heeft iets van 8 keer recht opgestaan en en toen had ze contact met hem, hij luisterde. ze ging ons ook oefeningen laten doen met hij het voelt dat wij gestuurd en druk ervaren. Later toen ze zij van nu moet hij zonder druk achter mij aan willen lopen. lopen ging wel maar toen ze hem liet draven viel hij weer aan. gelukkig was ze er op tijd bij. Toen we terug liepen wij hij het weer proberen bij mij maar was ik hem mte snel. Ik zette hem achteruit en steigerde wel maar kon me niet raken. We hebben hem terug gezet omdat we allebei bang waren... Ik durf nu niet meer en ik weet niet wat ik moet doen die NHS mevrouw wou me wel vaker helpen maar alleen durf ik niet alleen wat moet ik doen!!!!!!!!!!!!!!!! En waarom zou het zo van de een op de andere dag doen??? En wat kan het zijn??Ps.
Hij ging steeds rollen
Mvg,
Leah