Vreemddddd!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rietjee_xx

Vreemddddd!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-16 19:26

>;)

Vandaag was ik samen met mijn verzorgpony's (een shet, en een e pony) buiten aan het wandelen.
En oppeens kwamen we een vrouw tegen, die zei toen oppeens:

Ja, nou, ik heb dus een ook shetlander. Een hengstje van 4 jaar oud. Hij is alleen wat te sterk voor mijn dochter.
Wie is de eigenaar van jullie pony's? Misschien wilt hij wel ruilen. Dat ik jullie shet krijg en jullie de mijne.
Die van mij kan ook voor de sulky enzo en misschien is dat wel leuk voor jullie!

Nou, ik en de andere 4 meiden gewoon maar zeggen waar de eigenaar woonde enzo, en toen zei ze van: nouja, ik ga het wel eens met hem bespreken
_O-

Hebben jullie zoiets vreemds ooit mee gemaakt???
:D :D

Goof

Re: Vreemddddd!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 19:28

En toen heb je aan een vreemd, totaal onbekend persoon het adres van de eigenaar doorgegeven (zonder zijn toestemming)? :?

Rietjee_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-16 19:30

Goof schreef:
En toen heb je aan een vreemd, totaal onbekend persoon het adres van de eigenaar doorgegeven (zonder zijn toestemming)? :?

Nouja, 1 van die andere meiden kende haar wel. Dus helemaal vreeemddd..... Niet echt ;)

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 19:30

Nee, eigenlijk niet, ik krijg alleen schreeuwende klasgenoten, de ''das een rare hond!'' grappenmakers, en laatst een lief oud vrouwtje over me heen, verder meestal rustig :')

Rietjee_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-16 19:32

TerraHowrse schreef:
Nee, eigenlijk niet, ik krijg alleen schreeuwende klasgenoten, de ''das een rare hond!'' grappenmakers, en laatst een lief oud vrouwtje over me heen, verder meestal rustig :')

Haha! Wij liepen een keertje met de 2 pony's van school, de ezel, en de geit door de stad. En heel veel mensen maakten een foto :D

LottieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 19:36

Ik liep een keer met m'n shet buiten terwijl het sneeuwde, ze was helemaal blij dus ze was heel druk. Komt er een vrouw naar buiten zeggen dat ik een dierenbeul ben want ze hoort op stal te staan en ze heeft geen deken om en ze staat de hele winter overdag buiten en dat is zielig... Dus ja ik heb ook een keer iets vreemds meegemaakt :')

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 19:37

:')

Oh over foto's gesproken, ik woon vlakbij een tankstation,
komen er drie mannen in een wit busje met buitenlands kenteken aanrijden.
Stoppen bij het tankstation, eentje blijft zitten, eentje doet net alsof ie een foto wil maken en rent me achterna, eentje heeft een zonnebril en capuchon op en loopt er 100 meter achter en tot mijn verbazing komt er ook nog eentje in tegengestelde richting aanlopen. Vertrouwde er niks van en na een tijdje kwam de achterste ook aanrennen, ze spraken geen Nederlands en ik was gelukkig bijna thuis dus stak snel de weg over en ben weggerend, renden ze terug naar het busje en raceten ze weg. Was erg eng... -O-

Rietjee_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-16 19:38

LottieLover schreef:
Ik liep een keer met m'n shet buiten terwijl het sneeuwde, ze was helemaal blij dus ze was heel druk. Komt er een vrouw naar buiten zeggen dat ik een dierenbeul ben want ze hoort op stal te staan en ze heeft geen deken om en ze staat de hele winter overdag buiten en dat is zielig... Dus ja ik heb ook een keer iets vreemds meegemaakt :')

Nou..... Zielig?!
Die shet van mij heeft zo'n dikke vacht dat als ie een winter deken ofzo zou om hebben, hij al na een uurtje zweet XD

TerraHowrse schreef:

Stoppen bij het tankstation, eentje blijft zitten, eentje doet net alsof ie een foto wil maken en rent me achterna, eentje heeft een zonnebril en capuchon op en loopt er 100 meter achter en tot mijn verbazing komt er ook nog eentje in tegengestelde richting aanlopen. Vertrouwde er niks van en na een tijdje kwam de achterste ook aanrennen, ze spraken geen Nederlands en ik was gelukkig bijna thuis dus stak snel de weg over en ben weggerend, renden ze terug naar het busje en raceten ze weg. Was erg eng... -O-

Dat is scary!! :oo
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 23-02-16 12:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd, graag de WIJZIG knop gebruiken

LottieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-16 20:11

Rietjee_xx schreef:
LottieLover schreef:

Nou..... Zielig?!
Die shet van mij heeft zo'n dikke vacht dat als ie een winter deken ofzo zou om hebben, hij al na een uurtje zweet XD

Jup die van mij ook!

Rietjee_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-16 20:14

Rietjee_xx schreef:
LottieLover schreef:

Nou..... Zielig?!

Jup die van mij ook![/quote]

Haha!! Tjah, sommige mensen..... :D

vimer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 23:07

TerraHowrse schreef:

Getver, misschien wilde ze je wel ontvoeren.. %)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 11:07

Ik kreeg wel een keer een opmerking waarom ik naast mijn oude dame van 33 liep en er niet op.Ik kon de man niet wijsmaken dat ze daar toch echt te oud voor was.

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 11:22

Achja altijd de "je kan er beter op gaan zitten" als ik gewoon met hem wandel.

Maar het vreemdste was dit:
Ik was met mijn paard in het bos aan het rijden en passeerde een man. Deze man ging voor ons staan en greep nog net niet naar de teugels. En toen kwam de vraag "Is deze te koop? Ik geef je er een mooie smak geld voor". Euh nee geen haar op mijn hoofd die er ook maar aan denkt om mijn topper te verkopen. En maar door blijven gaan. Uiteindelijk vriendelijk bedankt maar nee bedankt en snel doorgereden 8)7

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 11:30

Wij hebben meerdere malen op buitenrit meegemaakt dat mensen vragen of hun kind op 1 van onze paarden mag. Ook een keer tilde iemand zijn kind gewoon op en zette die al bijna op onze minipony.
Als je dan zegt dat dat niet mag worden ze nog boos ook...

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 11:34

Wel eens dat vrouw naar mij toe kwam toen ik met Welsh a liep van "ooh is dat een arabier?" Uhhhnmm nee "een Shetland dan? " nee een Welsh a... "Ooh ja tuurlijk zo een wil ik ook..."

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 11:35

eilleen333 schreef:
Wij hebben meerdere malen op buitenrit meegemaakt dat mensen vragen of hun kind op 1 van onze paarden mag. Ook een keer tilde iemand zijn kind gewoon op en zette die al bijna op onze minipony.
Als je dan zegt dat dat niet mag worden ze nog boos ook...

Ja want op elk paard kun je toch gewoon gaan zitten? Dat vinden paarden toch heel normaal? Die mensen hebben er nog nooit van gehoord dat een paard ingereden moet worden waarschijnlijk..

Rietjee_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-16 17:33

Haha echt he!?

Mandareina

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 18:02

Ik liep een paar dagen terug met mijn shetlander in het bos. Komt er zo'n iemand aan van 'Kun je daar niet beter op gaan zitten?'
Ik kon net mijn lach inhouden, want ik...? Met mijn 1.68 op een shetlander van 95cm? Dat gaat niet :')

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-16 18:18

Hier het omgekeerde loop ik gezellig te wandelen met mijn tweejarige, krijg ik ook opmerkingen dat ik er op moet gaan zitten. Toen ik uitlegde dat het beest nog een baby was en dat je er pas op klimt als ze een jaar of vier zijn was de opmerkingmaker hoogelijk verbaast. Goh kon je daar niet meteen op... Had daar nou nog nooit bij stil gestaan. Waar waren dan al die jonge dieren want die zag hij nooit.....

nicolevdveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 18:56

Er blijven altijd vreemde vogels rondlopen Haha maar ach ze bedoelde het vast goed :p

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-16 18:59

Of op buitenrit met de new forest ruin onder het zadel, en de mini pony van een jaar of 5 aan de hand: "kijk mama! Een veulen! En daar is zijn moeder!!" (Wijzend naar de ruin). Gek langwerpig uiertje heeft dat dier toch ;)

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-16 19:37

wat raar dat je het adres hebt gegeven, had je nooit mogen doen! zonder hun toestemming! en vooral niet aan zo een raar persoon.

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 16:58

Loopt over straat en komt buurman tegen.
Waarom zit je er niet op? Ben je nog niet groot genoeg?

Tis een Shetlander, ik ben veel te groot. :n

Rietjee_xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-16 20:30

TerraHowrse schreef:
Loopt over straat en komt buurman tegen.
Waarom zit je er niet op? Ben je nog niet groot genoeg?

Tis een Shetlander, ik ben veel te groot. :n

Ohww wauww!! Geniaall :D

Emshee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-16 23:30

Ik had les, en een klein jongetje (broertje van lesgenoot) vraagt: moeten die paarden ook het alfabet leren ( wijzend op de letters in de bak) :D _/-\o_