Wat fijn dat je mijn topic hebt aangeklikt
. Inmiddels is de bak bij m'n Shetlandertje één grote modderpoel geworden. De onderlaag is op de meeste plekken nog wel goed, maar op sommige delen zag je echt tot de enkel weg. Hij staat nu al een tijdje op rust, omdat ik vrij weinig kan in deze bak. Naar buiten gaan en lekker wandelen is ook geen optie, aangezien hij nu een tijdje stil staat zou hij echt ontploffen als we over de weg lopen. Tegenover de bak zit een weiland, maar ook die is aan de achterkant echt heel nat. In principe zijn plassen imo geen probleem, daar lopen we wel doorheen. Maar nu we zo wegzakken vind ik het echt geen doen. Wachten tot de bak weer droog is, is ook geen optie in dit regenachtige Nederland
. Ik heb geprobeerd geultjes te graven, maar er liggen niet echte plassen, het is gewoon helemaal in de grond getrokken. Nu had ik bedacht om de bak elke dag een beetje te harken, maar zal ik de nattigheid dan niet alleen maar verspreiden?
Ik hoor graag wat jullie hiervan vinden, want zie kleine poown met de minuut dikker worden
. En als er iemand een ideetje heeft met wat ik eventueel met hem kan doen is dat natuurlijk welkom!
, ik ben zelf 19 en werk op een boerderij dus sterk zat. Maar vandaag toch echt een uur lang rondgesleurd door de losgeslagen vierjarige shet. Als ze gaan dan gaan ze en dan zijn ze verdomd sterk.