Help mij!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kussdebs

Help mij!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-16 18:44

Mocht je niet het hele verhaal achter dit bericht weten, lees dan even het onderwerp 'Hoe vind ik een verzorgpony?' Ik woon in Overijssel (voor meer info bijv. waar precies stuur even een berichtje) en ik heb nog niks gevonden! Ik heb op bokt markt een advertentie gezet, op facebook gezocht, vrienden en vriendinnen gevraagd (ook die op een manege rijden of een eigen pony hebben) etc. etc. waarom vind ik niks? heeft iemand nog iets leuks voor mij? weet iemand iets? heb jezelf een pony beschikbaar? heeft iemand nog tips, alles is welkom!!!

Destination

Re: Help mij!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 18:48

Waarom open je een nieuw topic als je al een topic had?

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 18:50

Dat vraag ik me ook af.
Een VZ vinden is gewoon niet makkelijk.

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 18:54

het beste is om in de buurt langs plaatsen te gaan waar paarden staan en dan vragen. Op de manege en andere stallingen in de buurt vragen en eventueel een briefje ophangen, dit kan ook bij de plaatselijke supermarkt.

Heb je geen kennissen die iets weten?

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 19:02

Briefjes bij de supermarkt, dierenwinkel, dierenarts...overal waar mensen met dieren komen.
Maak er iets leuks, vrolijks en opvallends van, zodat de mensen nieuwsgierig naar je worden.

En stap op je fiets en rijd eens door de buurt en spreek mensen met pony's aan huis aan of ze misschien wat hulp kunnen gebruiken.

Muronia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-16 19:04

Omdat de TS al een zelfde soort topic heeft geopend en omdat het niet is toegestaan om op het forum te adverteren (ook gezocht advertenties vallen daaronder), sluit ik dit topic.