Peesbeschermers verven?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_fairytale

Peesbeschermers verven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-16 14:51

Ik was opzoek naar neon gele Peesbeschermers, aangezien ik er geen een vond binnen mijn budget, vroeg ik mensen om tips!
Mijn vriendin zei: koop gewone witte peesbeschermers en verf of spuit ze neon geel.

Ik heb nu witte peesbeschermers, maar nu is mijn vraag: Wie weet waar je goedkoop, maar toch watervast en goede kwaliteit verf/spuitverf in het neon geel kan halen? :)
opzich kon ik wel wat vinden op internet maar dan heb in verhouding met de hoeveelheid verf dat erin zit een goede prijs, maar dat is dan zoveel dat ik veel te veel zou overhouden en dat is zonde :(

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 14:53

horsewiebe schreef:
Ik was opzoek naar neon gele Peesbeschermers, aangezien ik er geen een vond binnen mijn budget, vroeg ik mensen om tips!
Mijn vriendin zei: koop gewone witte peesbeschermers en verf of spuit ze neon geel.

Ik heb nu witte peesbeschermers, maar nu is mijn vraag: Wie weet waar je goedkoop, maar toch watervast en goede kwaliteit verf/spuitverf in het neon geel kan halen? :)
opzich kon ik wel wat vinden op internet maar dan heb in verhouding met de hoeveelheid verf dat erin zit een goede prijs, maar dat is dan zoveel dat ik veel te veel zou overhouden en dat is zonde :(

action :D dan wel spuitverf nemen grafiti dus

x_Irisje_x

En als je pony of paard een paar keer met de kappen tegen elkaar tikt is de verf eraf...

Of je nou witte of gele koopt, daar zal niet veel prijsverschil in zitten denk ik.

Macyy

Action? :D

_fairytale

Re: Peesbeschermers verven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-16 14:55

x_irisje_x ik heb witte 2e hands gekocht voor 5 euro, en gele kon ik eigenlijk nergens vinden en neon geel al helemaal niet

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 14:58

horsewiebe schreef:
x_irisje_x ik heb witte 2e hands gekocht voor 5 euro, en gele kon ik eigenlijk nergens vinden en neon geel al helemaal niet

bij epplejack :o maar 2X spuiten met geel en dan transparante buiten lak erover denk ik :D

_fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-16 14:58

Macyy schreef:
Action? :D

is denk niet hele goede kwaliteit

Silver_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 15:44

Epplejeck, zelf lijkt mij dat ook beter dan van de Action, omdat die van Epplejeck echt daarvoor gemaakt is.

_fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-16 16:45

Hannah_Horse schreef:
Epplejeck, zelf lijkt mij dat ook beter dan van de Action, omdat die van Epplejeck echt daarvoor gemaakt is.

staat die verf ook op de site van de epplejeck?

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 16:47

horsewiebe schreef:
Hannah_Horse schreef:

staat die verf ook op de site van de epplejeck?

nee die peesbeschermers welke maat zoek je trouwens :o

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 16:48

Of je nou spuitverf van de Action gebruikt of betere je verpest toch wel je peesbeschermers ermee :')
Kun je beter het goedkoop halen en een bus bij de Action kopen!

_fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-16 16:50

Drico schreef:
Of je nou spuitverf van de Action gebruikt of betere je verpest toch wel je peesbeschermers ermee :')
Kun je beter het goedkoop halen en een bus bij de Action kopen!

ik had het al op google gezien en volgens sommige mensen werkt het prima mar ik weet niet welke verf zij gebruiken

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 16:50

Ik had mijn kappen neonroze gemaakt (van de action). Inclusief opschuren van de kappen etc. en de kleur was wel héél fel. Maar ik had er geen transparante lak over gedaan. Ging overigens snel af bij aanraking.

Verf is nu eenmaal niet gemaakt om zulke klappen op te vangen, het plastic zelf beschadigd toch ook al bij het aanraken...

Maarja als... dan spuit je er om de zoveel tijd toch nog even overheen. Jouw krassen worden wit, dat valt niet gek veel op bij geel.

_fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-16 16:53

xSlvna schreef:
Ik had mijn kappen neonroze gemaakt (van de action). Inclusief opschuren van de kappen etc. en de kleur was wel héél fel. Maar ik had er geen transparante lak over gedaan. Ging overigens snel af bij aanraking.

Verf is nu eenmaal niet gemaakt om zulke klappen op te vangen, het plastic zelf beschadigd toch ook al bij het aanraken...

Maarja als... dan spuit je er om de zoveel tijd toch nog even overheen. Jouw krassen worden wit, dat valt niet gek veel op bij geel.

kan je mij uitleggen wat je bedoelt met het schuren van de kappen?

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 16:55

horsewiebe schreef:

Voordat je begint met verven/spuiten moet je de beschermers licht opschuren met schuurpapier, zo hecht de verf beter

_fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-16 16:56

Drico schreef:
horsewiebe schreef:

Voordat je begint met verven/spuiten moet je de beschermers licht opschuren met schuurpapier, zo hecht de verf beter

dankje daar had ik nog niet aan gedacht! :D

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 16:59

Laatst had PaardenpraatTV trouwens een filmpje over hoefijzers spuiten, misschien dat je hier ook wat aanhebt! :)
Vanaf 3.40 beginnen ze met spuiten

_fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-16 17:10

Drico schreef:
Laatst had PaardenpraatTV trouwens een filmpje over hoefijzers spuiten, misschien dat je hier ook wat aanhebt! :)
Vanaf 3.40 beginnen ze met spuiten

[ Video ]

jaa dankje ik heb er veel aan! *\o/*

Kidrauhl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 21:44

_fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-16 06:18

Kidrauhl schreef:
https://www.minihorseshop.nl/beenbesche ... rmers.html

Deze zijn toch niet al te duur? Alleen heb ik geen idee of ik nou zo scheef kijk, of dat je hier geen maat kan selecteren..

er staat op een balkje: de grootste shetlandershop van Nederland :D , helaas heb ik maat Full nodig dus dat word m niet :)

Kidrauhl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 17:58

horsewiebe schreef:
Kidrauhl schreef:
https://www.minihorseshop.nl/beenbesche ... rmers.html

Deze zijn toch niet al te duur? Alleen heb ik geen idee of ik nou zo scheef kijk, of dat je hier geen maat kan selecteren..

er staat op een balkje: de grootste shetlandershop van Nederland :D , helaas heb ik maat Full nodig dus dat word m niet :)

Ow hahah, oeps :D